Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt matchade ni är!
Även vi slog på stort idag och klädde upp oss.
Haha men My.. Inte är du någon icke-bukare heller? Härlig bild iallafall! Blir lite tävlingssugen när jag ser dendär banan
Ja, jag håller verkligen med! Trodde aldrig att "trista" området på Hisingen där jag har häst skulle visa sig vara så vackert när fantastiska ridvägar byggdes och därmed öppnade upp landskapet för ridning på ett helt annat sätt än tidigare.
Charlotte1975: det är verkligen fantastiskt härligt att kunna rida på detta sätt ute, utan bilar, lera osv. Jag börjar dock bli bortskämd och hoppas nu på en slinga där jag inte behöver rida en del av vägen på samma väg tillbaks. Blir ju så triiiiist att vända. *bortskämd*
HUR ser du att den är just avknäppt på kort? För jag kan inte se sådant på kort. Förklara gärna vad som visar på att den är bokstavligt talat avknäppt och hur man ser sådant på kort.
Vad tycker du isf om remainings bild undrar jag?
Giinne: Jag är fortfarande kär i den, ljuvlig, härlig uppsyn och snygga färger!
Lancet: Sjukt fina bilder, sjukt fin häst, otroligt roligt att se! Jävla proffs du är!