Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kristin heter hon, bor i det röda huset med litet stall ett par hundra meter längre in på vägen -förbi tinkerhästarna som brukar gå på höger sida.
Ja det är jag ^^
Marvin; Visst är hon söt, det är en väldigt snäll häst - Hon har ju extremt långa öron .
Då ska de tydligen vara snälla. Hon har inte ens reagerat på att jag sitter på henne utan knatar bara på efter sin matte.
När hennes matte har lärt sig att skicka ut henne på volt med mig på så tänkte jag prova trava lite på henne innan hon ska vila igen.
Har ridit ut ensam idag för första gången med ponnyn. Gick toppen och hon travade och galoppade på glatt. Mitt i skogen träffar vi en timmerbil som håller på att lasta. Så det var bara till att stå och vänta... Visst blev hon lite otålig men hon var hur cool som helst! Hade det varit Tetris hade jag varit i andra ändan av skogen innan jag hunnit säga "flaska". Fan vad skönt det är med en cool ponny!!
Vet du vem hon som har isabellen är? Kom bara att tänka på det nu för om jag inte såg helt fel var den och tränade i mitt nuvarande stall i förrgår. -Minns inte vad hon hette här.
Jag har inte träffat henne men jag tror att hon skulle eller har flyttat till stallet där en kompis till mig bor, det som ligger in mot havsstens camping. Vet inte heller vad hon heter här. Men vart står du med din pålle då?
Idag har vi nästan haft en Buketräff i stallet och har ridit ut i skogen!
Jag längst till höger, sen är det Comatose och Mirtai på hästarna med vitt i pannan och en "ickebukare" längst till vänster. Härlig tur i jättefint väder!
Så fina ni är! Hon ser jättehärlig ut Vad är det för kavaj du har? jag måste ses mig om efter en ny, min är 20 år gammal. Skulle vilja ha en i stretchmaterial.
Haha, jag tänkte detsamma - tog ett tag innan jag på morgonkvisten fick ihop det hela.
*kl*
Här är några bilder på min "dressyrhäst" som än så länge efter konvalsescensen inte gör så himla mycket dressyrjobb. Vi njuter mest av våra härliga ridvägar faktiskt...
Kläder & Bli fin
I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
Ekonomi & Juridik Nja, hade en skjutbana bakom stallet jag stod i förut, det var svårt att veta när dom sköt när man red förbi tycker jag men jag har...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.