Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Nämen va roligt! Vem är din syster då? Det är väl du som har den snygga e First Wish?

Kristin heter hon, bor i det röda huset med litet stall ett par hundra meter längre in på vägen -förbi tinkerhästarna som brukar gå på höger sida.
Ja det är jag ^^

Tack å hennes vägnar! :)

Marvin; Visst är hon söt, det är en väldigt snäll häst - Hon har ju extremt långa öron ;).
Då ska de tydligen vara snälla. Hon har inte ens reagerat på att jag sitter på henne utan knatar bara på efter sin matte.
När hennes matte har lärt sig att skicka ut henne på volt med mig på så tänkte jag prova trava lite på henne innan hon ska vila igen. :)

*kl*

Har ridit ut ensam idag för första gången med ponnyn. Gick toppen och hon travade och galoppade på glatt. Mitt i skogen träffar vi en timmerbil som håller på att lasta. Så det var bara till att stå och vänta... Visst blev hon lite otålig men hon var hur cool som helst:love:! Hade det varit Tetris hade jag varit i andra ändan av skogen innan jag hunnit säga "flaska". Fan vad skönt det är med en cool ponny!!

313843_2245984921024_1590181870_2106048_992044851_n.jpg

Eller vad skönt det är att inte ha hispiga halvblod kanske :p

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP vad roligt att få rida en sådan häst! :bump::bow::love:

jag hade trillat av.

Idag har ponny blivit av med mammutpälsen:). Drogade lite förebyggande och det gick riktigt bra att klippa. Ah är så kär i den där ponnyn!

Undrar vart pälsen tog vägen:p
301666_2248983915997_1590181870_2108020_1451977685_n.jpg

Det vet jag nog inte vem det är men jag vet vart hon bor iaf :)

Vet du vem hon som har isabellen är? Kom bara att tänka på det nu för om jag inte såg helt fel var den och tränade i mitt nuvarande stall i förrgår. -Minns inte vad hon hette här.

Jag har inte träffat henne men jag tror att hon skulle eller har flyttat till stallet där en kompis till mig bor, det som ligger in mot havsstens camping. Vet inte heller vad hon heter här. Men vart står du med din pålle då?

ah, det vet jag vilket det är. Aja, ringde bara en liten klocka när jag mötte dem i ridhusdörren :p
Jag står i Trollhättan hos Jarnald.

Ja där är fint! Haha ja man blir lite förvirrad när man ibland ser hästar och människor irl som man har sett här ;)

Idag har vi nästan haft en Buketräff i stallet och har ridit ut i skogen:)!

Jag längst till höger, sen är det Comatose och Mirtai på hästarna med vitt i pannan och en "ickebukare" längst till vänster:p. Härlig tur i jättefint väder!
308501_2251568420608_1590181870_2109912_1584048690_n.jpg

En tjej på senaste tävlingen agerade fotograf och vi fastnade i alla fall på ett kort. :)
Flisan-3.jpg

Haha men My.. Inte är du någon icke-bukare heller? ;) Härlig bild iallafall! Blir lite tävlingssugen när jag ser dendär banan ;)

Så fina ni är! Hon ser jättehärlig ut :) Vad är det för kavaj du har? jag måste ses mig om efter en ny, min är 20 år gammal. Skulle vilja ha en i stretchmaterial.

Haha, jag tänkte detsamma - tog ett tag innan jag på morgonkvisten fick ihop det hela. :D

*kl*

Här är några bilder på min "dressyrhäst" som än så länge efter konvalsescensen inte gör så himla mycket dressyrjobb. Vi njuter mest av våra härliga ridvägar faktiskt... :o

ritt14_168291270.jpg

ritt5_168290977.jpg

ritt11_168291153.jpg

ritt21_168291554.jpg

ritt20_168291514.jpg

img_20111006_165137_169335800.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 316
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
48 49 50
Svar
999
· Visningar
67 150
Senast: Mia_R
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
8 480
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka