Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Tack :p.

Alla buke-skruttar är jättefina, måste vara nåt speciellt med buke :D.

Här är min lilla älskling, sju veckor. Jag skulle gärna sätta ut fler bilder men pappsen gillar det inte så det blir nån bild här och där bara :)

:love:
Stis.jpg

Hon är liten, 53 lång och väger 3600. Kom ju för tidigt och då tar det lite mer tid innan hon växer på sig riktigt.

Haha men herre min je vilken liten gounge du har :love: Hon verkar lika förtjust i er hund som Emil är i vår, bästa vännen alla gånger :)

Som vanligt kastar jag mig in här och gör ett snabbt inlägg. Jag måste säga att det är väldigt vad alla har söta barn och vad fort de växer!

Alde snodde min häst igår och travade runt. Efteråt gick han bättre än någonsin, bättre energi i piaffen och bjöd för andra gången på lite passage. Då är frågan, var det en slump, eller är det dags att lämna över till den yngre generationen?

Alde travar på Jerry:
DSC_6572_redigerad-1.jpg

Ser rätt nöjd ut:
DSC_65531_redigerad-1.jpg

Följa John:
DSC_6587_redigerad-2.jpg

Aaaw vad söt :D

Ja du, bra fråga :D Min häst gick alltid bäst när jag hade ridit fram som din övre bild visar.. Slappa tyglar o lite "gör vad du vill" hehe.

Haha jag och Sam hälsar att det var en bra start på dagen :D Finns väl inget bättre än barnskratt!

Jösses vad söt hon är! Finns det något sötare än vinterklädda bebisar?!

My tycker också att vantar är helt och hållet onödigt...

kl

Har inte hunnit ta så mycket bilder på sista tiden, här går allt i ett rasande tempo och ungen är framme vid kameran innan jag hunnit knäppa en bild, så det blir inte så bra bilder =) Mamma kommer hit ikväll och hon är mästerfotografen, så då kanske det blir lite nytt. Har en gammal filmsnutt på när My går lite också som jag ska fösöka hinna ladda upp och visa er =)

//Julia

Åh, vad söt hon är.
Vi har inte använt vår overall än, men nu börjar det bli kallare så snart kanske. Vad har du på fötterna på Ella, jag tycker det är svårt att veta vad vi ska ha.

Lambo- Vad underbart med bebisskratt. Emilia och jag tittade och innan var hon gnällig och nu är hon glad. Tack Elias för att du gjorde Emilia på bra humör igen :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 404
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 751
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 946
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 714
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar