Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Åh vad roligt man kan ha på en gunghäst!
När hon är för stor för den får du köpa en ponny ;).

Jag har fått lära mig att den där leken heter skånsk julafton, men det är väl sak samma för du är väl skåning om jag inte minns fel?

Men sjukt söt är han när han vinglar fram iaf :D.

Lite blandade bilder härifrån.

tidigare i höstas när barnafadern körde lite skolbuss så hade Vidar lite skoj i bussen under pausen

Vad fina dom är dina små busar, och vad roligt det ser ut med gunghästen också :) Jag röstar också för en liten ponny sen, du får övertala övertala övertala helt enkelt! :D

Jag har fått lära mig att den där leken heter skånsk julafton, men det är väl sak samma för du är väl skåning om jag inte minns fel?

Men sjukt söt är han när han vinglar fram iaf :D.

Hehe jag kan lova dig att den inte heter skånsk julafton i skåne ;) Men kontentan är nog den samma :p

Vilka superhärliga bilder, han är toksöt och du har verkligen fångat härliga ögonblick! Kan man skicka sin adress till dig om man vill ha ett julkort? :D

Vilka superhärliga bilder, han är toksöt och du har verkligen fångat härliga ögonblick! Kan man skicka sin adress till dig om man vill ha ett julkort? :D

Ja inte kan man påstå att han är svår att få med på kort som vissa andra ( jag tillexempel :p ) han skiner upp så fort kameran kommer fram - mobil eller systemkamera kvittar lika - och åmar sig så man nästan tror han kommer bli fotomodell en vacker dag ;)

Haha javisst kan du göra det :D

Vad fina dom är dina små busar, och vad roligt det ser ut med gunghästen också :) Jag röstar också för en liten ponny sen, du får övertala övertala övertala helt enkelt! :D

:D Jo det blir nog ponny vad det lider, men egentligen har han rätt. Det är inte alls läge nu i vårat liv. Men det säger jag inte högt.
En häst ska bort först och så få lite rätsida på saker.
Sen gör jag som jag brukar när det gäller hästinköp,
bestämmer mig och fixar hem individen (oftast med hjälp av sambon :rofl: ) och sen är även han såld och så är den ju så trevlig.
Har hänt två gånger så egentligen oroar jag mig inte över framtida Shettis inköp. ;)
Bara det är läge så :p

åh, var har du hittat de där små haklappsdreggelspya-sakerna i leopard o svart?! jag hittar inga roliga alls! dödsballa ju!

åh, var har du hittat de där små haklappsdreggelspya-sakerna i leopard o svart?! jag hittar inga roliga alls! dödsballa ju!

Det var Name It som hade dom, men jag har för mig att det var i somras så tyvärr torde dom väl inte finnas kvar ;)
Men dom hade en del kul då ett tag.

Jag har sett såna på babyringen. Har du kollat babyaffärer? Annars borde de ju vara plättlätta att sy själv...

men bläää det finns säkert inte då. balla var de iaf!

vindvissla: jag har väl inte aktivt kollat hehe :p och sy, njaeh, det är inte min grej. har sytt bogveck på hundens täcke, stackarn blir mobbad för jag inte tänkte på att de kunde vara inåt haha.

Haha ok... men man lär sig av sina misstag vet du väl? ;)

Annars borde de finnas på någon internetbutik tycker man ju. Eller så har du ju perfekta julklappen från någon händig till Lykke :idea: Bara att kläcka ur sig lite smidigt hihi.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 445
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 753
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 956
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 714
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar