Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

*knapplån*

Bildbomb på Melker

dscf1264_63729817.jpg

dscf1274_63731085.jpg

dscf1276_63732207.jpg

dscf1277_63732529.jpg

dscf1278_63732856.jpg

dscf1284_63733515.jpg

Han gillar verkligen sin Duplolåda, förutom när han står på huvudet i den med en präktig bula som följd ... :grin:

Haha ok... men man lär sig av sina misstag vet du väl? ;)

Annars borde de finnas på någon internetbutik tycker man ju. Eller så har du ju perfekta julklappen från någon händig till Lykke :idea: Bara att kläcka ur sig lite smidigt hihi.

VA?! vadå vilka krav du har!
Lära sig av misstag, huh det har jag inte lyckats med :rofl:

Hahacharmigt med lille sonen på backen,
tycker mig känna igen just den biten ungefär den åldern på Vidar.
Han var rätt mycket sån ett tag. :D
Även om han inte hade upptäckt just fågelfrön ;)

Man får väl tänka på att det är hans lilla personlighet och hans värld som ska utvecklas. Jag tycker faktiskt det är helt ok att han är arg, speciellt nu när de bara varar i fem minuter istället för en halvtimme - timme. Han har en jävla vilja och gör aldrig nåt som jag vill att han ska göra. :D

Ja, han når precis ÖVERALLT!

Klart ungen kan baka, hans mamma ser inte ut som hon gör för inte... ;) Din last var choklad, min är att det är aldeles för enkelt att kasta ihop en sockerkaka....

Höhö synd vore det att bara ha en last :D Jag är inte alls ledsen över att Sam älskar att baka just nu :angel:

Haha jag undrar vem jag ska hinta om det för... :p Krävs ju att tänka efter lite om! :D

Här är iallafall Lykke nu på morgonen när hon håller på o somna efter maaassaaaa mat. Det sägs ju att det ska börjas i tid men jag vene för jag gillar inte alls Metallica... Hmm... Men men, det börjas i tid hur som ;) Hon är iaf 3 månader nu, crazy crazy!
009-1.jpg

Men hallilåja, någon är otroligt lik sin mamma. Superkul att se bilder på Sebastian, han är superdupersöt :D

Vindvissla: Söötsam visar upp humör ;)

esprit: Åh great, gillar han sina legobitar alltså? Funderar på att köpa en back till E i julklapp. Han ser iaf djuupt koncentrerad ut, gosnöret.

Skogstomten: Dina barn är ju så fantastiskt söta. Det är väl självklart att dottern ska få en riktigt ponny, förstår inte karln det ;)

Breccia_: Sötaste rockbebisen växer så det knakar :D

Dagens filmsnutt, morgonfrilla & tandsborstning.

Man får väl tänka på att det är hans lilla personlighet och hans värld som ska utvecklas. Jag tycker faktiskt det är helt ok att han är arg, speciellt nu när de bara varar i fem minuter istället för en halvtimme - timme. Han har en jävla vilja och gör aldrig nåt som jag vill att han ska göra. :D

Absolut :laugh:
De har nog rätt viktiga bitar i deras utveckling det där.
Vi var och skulle köpa vinterstövlar för att ha i stallet, det var i det närmaste jordens undergång när sambon tog av Vidars stövlar för att prova några andra där på affären.

Hyffsad miljöträning för en skogstomte som inte tycker om att synas :rofl:

Stora lilla fina killen :love:
Kul med lite nya bilder på honom!

Kör han inte med traditionell krypning heller?

Måste försöka filma Lovis när hon rumphasar, särskilt när hon tar fart mot hunden, ser rätt dråpligt ut. :angel:

Nej, han kryper inte traditionellt. Ska försöka få till en filmsnutt på stilen nu när jag äntligen fått tummen ur och både laddat videokamerabatteriet och tömt minneskortet!! :D

kl

Igår försökte vi ta julkort, då hade jag önskat att Emilia var en sån bebis som tycker det är trevligt att sitta still. Jag hade gjort iordning en fin plats med lammfällen och äpplen, men det var inte förren jag tog fram favoritleksaken som hon stannade där jag placerade henne (iaf ngr sekunder så jag kunde ta kort, sen gick hon och bilen iväg).

Så här blev dom flesta kort.

Här är några julkortsalternativ, vilket tycker ni att vi ska välja?

KL

Bästa sovplatsen i vårt hem är mammas mjuka mage :D:
004.JPG

005.JPG

Tur att man är bred nog för bägge :p

esprit: Åh great, gillar han sina legobitar alltså? Funderar på att köpa en back till E i julklapp. Han ser iaf djuupt koncentrerad ut, gosnöret.

[/URL]

Han älskar sina ärvda Duplobitar!

I stort sett enda gången han sitter stilla, leker och är nöjd är när han har dem framme. Börjar med att hälla ut lådan sen är det fritt fram att plocka, äta och banka med dem.

Klart Ella vill ha duplo, vi har köpt klossar till Melker i julklappl få se om det blir lika roligt

Vilka godingar ni har allihop! Och alla ser ut att växa så det knakar!

Här kommer en ny bild på mitt sötmonster!
nybadad.jpg

Så söt :laugh:

nisse: vilka gosiga bilder :love:

turbofling: ha ha, känner igen det där =) tycker att fjärde bilden är finast, hon ser så lycklig ut där!

koltinna: Fantastiskt söt liten dotter du har :love:

breccia: Lykke är helt underbart söt!

MNJ: Vad skoj att se bilder på Sebastian! Han är bestämt väldigt lik sin mamma, jättesöt såklart!

espirit: Melker är jättefin! Bilden i gungan ser så mysig ut =)

kl

Här kommer några bilder på My från igår

Go och glad frukostunge

Lite trött i gungan

Fortfarande trött och provar nya gummistövlar

Och så en liten filmsnutt från ikväll. Hon börjar få upp lite mer fart nu när hon går, även om det är en bit kvar till full speed =)

http://www.youtube.com/watch?v=DUy7ex01VXs

//Julia

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 445
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 753
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 958
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 714
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar