Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Coolt, jag har letat efter fodrade gummistovlar! Ska se om min mamma hinner dit innan jag foder barn hihi. Det ar ju aningens blott pa den har on haha.

kl
Så söta alla barn är och hjälp vad fort alla växer!!!! :crazy:

Nu var det ett tag sen sist jag uppdaterade lite bilder här..

Rasmus 14 månader :love:

Vi försökte oss på lite julkotrsbilder.. Inte det lättaste direkt..

IMG_2262.jpg

IMG_2329.jpg

IMG_2283.jpg

IMG_2202.jpg

Men till sist fick vi till det här..

liten.jpg

esprit;13026279[IMG skrev:
http://frokenfranzon.blogg.se/images/2009/dscf1284_63733515.jpg[/IMG]

Han gillar verkligen sin Duplolåda, förutom när han står på huvudet i den med en präktig bula som följd ... :grin:

Vilken gullunge !

Elina äääälskar sitt duplolego :) Hon började pilla med det så fort hon kunde sitta, och leker fortfarande intensivt med dem. Så massa sånt blir det i julklapp!

Men oj vad arg hon blev på klossarna sen, hur hårt hon än tryckte så fastnade de inte i varandra :D

Vad superfin den sista bilden var! Den näst sista var också riktigt bra, hade vart en höjdare om han hade tittat in i kameran.

Min Nikon D40 börjar bli sjukt trött och har nog åkt i golvet någon gång för mkt. Den är asdryg att fota med det blir mkt misslyckade bilder.
Kameran fotografen hade som jag fota magen hos var riktigt grym 18 mpix kamera!

Nu funkar pixbox, här är bilder från när vi baka pepparkakor.

30000430.jpg

30000428.jpg

"Nöff-nöff"-grimashen.
30000426.jpg

30000424.jpg

30000423.jpg

30000421.jpg

+ vindvissla+via Tack! :D

Jag har en Canon 500D så det är ingen avancerad kamera alls! En väldigt bra hobbykamera! :-)

Vilket jättefint julkort. :love:

Hur länge som helst sedan jag la ut bilder här nu...det finns lixom ingen tid över längre. Fotar endel, men dom ligger kvar i kameran, inte kommit längre än så... :crazy:

Vad duktigt han bakar! Hur får du honom att inte käka upp halva degen? Daniel bakade igår, både lussebullar och pepparkakor, men han äter en hel del av degen under tiden :D

Jag fick tvinga honom att smaka!! Antar att de beror på att de bakar rätt mkt med lera när de är på lokalen alla dagbarn så han vet inget bättre.
Men ändå smaka han bara lite, sen tog han biten jag gav honom och kleta fast på kaveln i stället ;)

Bullar brukar jag baka när han sover, då får jag ju snuttarna själv :angel: Men i den skålen (har en såndär fiffig maskin som knådar deg å vispar ägg och socker å sånt) vet Rasmus att det alltid finns något smaskigt i :d

Aha, så det är lera jag ska bjuda mina kids på, så kanske de ger upp med ätandet :D

Daniel älskar att baka, han vill göra allt själv, han kan baka sockerkaka helt själv, om jag bara mäter upp allt ordentligt! Och så måste jag ju så klart vara med när han kör elvispen, men jag får absolut inte röra den!

Rasmus oxå, och jag uppmuntrar det mer än gärna! Alla tjejer vill ju ha killar som vet vad dom håller på med i köket ;)

Han ska få ett eget kök i julklapp, kanske jag får ha mina saker i fred ;) Han härjar med allt i köket och sen när han ledsnar skickar han ut de genom kattluckan :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 445
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 753
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 964
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 716
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Offentliga verksamheter
  • Att hata mat
  • Vad gör vi? Del CCV