Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Gud vad gullig film!!! Blir ju lite tårögd här :love: väntar ju på min egna lilltjejs första skratt!
Hon ser ut som en liten docka! :idea:

Hittade en liten "skäggig" naken tomte i badkaret idag :D

30010119.jpg

30010120.jpg

Han åt nog upp nästan allt skum så nu är han väl riktigt ren både utvändigt och invändigt ;)
fantastiska bilder :love:

*kl*

Minns knappt vad jag lade in för bilder sist men trordessa är nya. :)

Med Pappa i garaget. En skitig unge är en lycklig unge! :)
DSC_0123-5.JPG

DSC_0097-6.JPG

DSC_0144-5.JPG

DSC_0152-5.JPG

DSC_0157-5.JPG

DSC_0167-6.JPG

En riktig liten grabbkille alltså, vad söt *host* nej jag menar såklart vad tuff han är! :p

kl

Några bilder på My, 10 månader =)

och så tog vi lite julkort idag, lägger dock inte ut det vi bestämt oss för ännu =)

och så lilla tomtenissan =)

//julia

Åh vilken go liten tomtegumma :love:

Jag gjorde färdigt vårt julkort igår men kan inte heller lägga ut det eftersom alla gluttar på min pixbox och det är inge kul om de sett det innan de får det! Men det kommer såklart när jag skickat dem!

Men guuuuud så söt hon är lilla Fröken Tomtenissa :love: Ja förresten så är ni förskräckligt söta alla tre, ser precis ut som en liten Tomtefamilj :)

Tiden går så fort, det var några år (!!!) sedan jag visade bild på våran tös senast, kanske är dax nu. =) Alma har hunnit bli 3½ år.
14669_1199834074905_1200127067_30486923_3265825_n.jpg

Senast ändrad:

Vid en närmare tillbakablick var det ganska exakt 2 år sedan, även som tomte. :laugh: Jisses vad mkt som hänt på de här två åren!!!

16689719.jpg

Han är skitSÖT! :D

Och även om han varit en flicka hade han fått vara med pappa i garaget. Det är ju då mamma passar på att åka till stallet och få egentid! :)

Här är min lilla tomtenisse igen men lite mera påklädd.

:love:
30028582.jpg

Gissa vilken låt jag sjunger i bakgrunden, kan det vara Mindnatt råder?
30028585.jpg

Han har vuxit lite sen förra året!
25054221.jpg

25054220.jpg

Här kommer ett av våra julkort. Hunden älskar Sam även om hon just på detta kort det lite strypt ut haha.

Sötingar! Jag ska nog försöka tvinga med mig Biggles på ett julkort i morgon. Dom två är ju "bröder" så han måste ju ställa upp!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 449
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 761
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 964
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 716
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar