Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

o jisses, är redan 2 månader??!! :eek:
shit, va frt tiden går....

här är min premiärbild på min lilla Matilda.
30040952.jpg

första gången i badet!
30041000.jpg

här syns tejpen efter hennes OP.

Sicken liten gobit! Och vad skönt att ni är hemma nu och att allt har gått bra, måste varit en riktigt jobbig tid!

Tillit: Jättefina bilder på supersöt Emil! En sån mössa som han har hade jag också till My i början, fast naturvit.

Comfort: Tiden går fort! Hon är jättefin din lilla goa tjej, ser så nöjd och glad ut!

caballus: Skojiga bilder!

CQ: Kul att se bilder igen, och vad roligt att Jesper går nu!

via: Sicka söta små tärnor =)

jerseyko: JÄTTEFIN bild på bebismage och Rasmus!

//Julia

ja visst det är helt sjukt :eek:

gud vad söt hon är matilda, drunknar ju nästan bakom nappen:D

Så liten och söt! :) Har missat vad som hänt men hoppas att allt är bra med er. Matilda är sånt fint namn!:love:

Sitter han redan själv? :eek::o Kalassöt som vanligt!

Haha nej då det dröjer nog ett tag här, jag håller ett stadigt tag i overallen - fast det syns inte på alla bilder :p
Jättegoa bilder på din fina kille, visst är det underbart med snö, och fin mössa också (Emil har en likadan ;) )

Senast ändrad:

Men åh så söt hon är lilla Matilda, och så liten :love: Vi har en likadan badbalja, fast Emil har växt ur den lite grann - han är längre än vad den är nu :p
Jag blir ju helt grymt minibebissjuk av alla små goingar i den här tråden, min lilla bebis är ju för sjutton snart ett halvår :eek: :)

Vilken liten pluttis! :love:

kl

Vad mysigt det ser ut med all snö, jag blir lite sugen på att åka och hälsa på er allihop! :bump: (fast kanske inte just nu haha)

Ah, på så vis. Haha jag blev orolig att din son är tidigare än min son i allt även om han är två (?) månader yngre. ;):angel:

Jaså det är därför jag kände igen mössan i butiken. Den såg bekant ut nämligen... :D

Ah, på så vis. Haha jag blev orolig att din son är tidigare än min son i allt även om han är två (?) månader yngre. ;):angel:

Jaså det är därför jag kände igen mössan i butiken. Den såg bekant ut nämligen... :D

Haha bra där, då behöver du inte oroa dig för det någe mer ;) Förutom att gaddarna kom redan när han var 3,5 månader och att han är otroligt medveten om allt omkring sig, så är han nog inte speciellt tidig alls. :p :angel:

Vindvissla: Du är varmt välkommen att besöka mig sen när du fått din lilla bebis, jag är så galet bebissjuk just nu :love: :p

Igår åkte Emil skidor för första gången. Han fick dom i en för tidig julklapp, kunde inte hålla mig att låta honom prova dom. Det gick över förväntan faktiskt och han tyckte det var roligt. :)

Har en liten film osså, men den har jag inte hunnit ladda upp ännu.

15953_223293764602_740919602_4285753_6064498_n.jpg

15953_223293774602_740919602_4285755_4858265_n.jpg

Osså var dom ute och åkte pulka Bröderna bus. :)

15953_223293754602_740919602_4285751_1806894_n.jpg

Oj, vad gosig hon ser ut när hon är sådär glad :love:.

Cilla- Skönt att ni har fått komma hem nu och vad vacker hon är din lilla tös :).

(kl)

Kul att se allas julkort :-) Här blev det dock inget taget, tiden liksom gick utan att vi hängde med och så var det med det... Men i fjol, då var vi ambitiösa och resultatet såg ut såhär:
DSC_0263.JPG

(Nu är lilla fröken 1,5 år och inte sådär rund om kinderna längre...)

Snö har vi ganska gott om nu - till Almas förtret. Hon är rädd för den, varför kan jag inte begripa. I dag ramlade hon när vi var ute och blev helt förstörd :crazy:
På önskelistan borde vi kanske ha skrivit en enkelbiljett till... Zanzibar?

kl

Chelsea är nu ungefär 1,5 månader

30045092.jpg

Här är hennes bästis:

30045090.jpg

Hon kan le, men inte när kameran är framme :p

Ååå vad mkt nya bilder på alla underbara skruttar! :love:

Hinner inte kommentera alla, men alla är precis lika fina och söta!

Moa verkar vara en riktig gladskit :love:

eyz: Sötaste lilla snöskrutten :)

Spiteful Spirit: Lilla goa pepparkakstösen, Ella fick ta över Almas roll som pepparkaka i år då ;)

Voltis: Tro mig, leenden på bild kommer att komma :D

Cilla: Välkommen till skruttråden, söta lilla Matilda passar perfekt in bland alla goa barn :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 449
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 764
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 717
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023