Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

:love::D

duktig hon är då!!!!
visar foten..... :love:

Om man inte vill bli skjuten gör man såhär:
30053054.jpg

:D:D

Ha ha, ja hon är ett stort fan av sina fötter :D

Så underbart söt lilla Matilda är! Jag minns när My låg och sov sådär, då himla charmigt =)

tillit: hihi, tack =) Jag tycker också att hon är helt underbar såklart :love:

//julia

Tack!

Oj, vad duktig hon är!! Tror inte att E.(13 mån) skulle fixa att göra allt det där. Eller han kan men bara när han vill...

Vad duktig (och söt!) hon är!
Ia_ Så där har mina barn också gjort med babygymet, himla praktiskt! :D
Diana: Vilken sötnos! Skorna passar ju precis.
Cilla: Hon är alldeles ljuvlig.

Bustrollen har varit ute och åkt pulka idag:

DSC_8631_redigerad-1.jpg

DSC_0085_redigerad-1.jpg

DSC_8660_redigerad-1.jpg

DSC_0101_redigerad-1.jpg

Men åååååååååå så sött! Vad duktig hon är! :love: Hur gamla är dom när de lär sig så där mkt??

Cilla: sötnöt! så liten! :love:

Diana: Vilken sötnos! Skorna passar ju precis.

Tack!
Oj vad jag fick fundera innan jag förstod vad du syftade på. Tänkte först att jag kanske hade nämnt att dom röda skorna han har är en stl för stora. Men sen så gick det upp ett ljus:idea:

(Vi har fått låna dom röda skorna och han älskar dom, går jämt runt med dom. Försöker sätta på sig dom på fötterna och ibland även på händerna.)

Tack =) Ja du, det är väl olika. My är 10,5 månad nu, men hon har kunnat allt det där förutom att peka på foten och magen ett bra tag. Vinkna (som inte kom med på videon) har hon kunnat sen hon var 6 månader, klappa händerna 8 månader, "nej nej" med fingret sen hon var 7 månader, skaka på huvudet 9 månader, "indianen" 9 månader, peka på fot och mage (kan örat också) 10 månader, peka på saker kanske 8-9 månader någonting...

Men My har väl vart ganska tidig med det mesta? Vet iofs inte när de brukar lära sig sånt, men har fått för mig att hon är snabb iaf ;) Ludwig har börjat fatta hur man vinkar, han är nu 6,5 mån.

Knapp...
Vad söta barn alla har :love:.
Här kommer en liten bildbomb på Molly som fyller 3 månader imorgon :laugh:

Go och glad :) :
003.JPG

Dessa byxor hade jag på mig för 21 år sedan :D :
011.JPG

Nyss ätit och kräkts lite:
008.JPG

Sitta upp går också bra....
009.JPG

Hon älskar sin sängmobil
021.JPG

Efter att ha tittat på den en stund blir man trött...:D
030.JPG

Det var allt för den här gången :p

Det var därför jag skrev att det är olika :laugh:

Jag vet ju egentligen inte hur tidig My är i förhållande till vad som anses vara "normalt", jag har ju liksom bara erfarenhet av henne, men jag har fått uppfattningen av att hon är ganska tidig med en del saker, både fysiskt och språkligt.

Men något hon inte är tidig med är att hålla sin egen flaska/pipmugg när hon ska dricka. Hon är alldeles för bekväm av sig på den fronten och tycker att det är jätteskönt om mamma eller pappa håller =) När hon försöker själv håller hon bara flaskan utan att luta den och suger frenetiskt på nappen, ser störtlöjligt ut!

//Julia

Det har istället sebastian gjort sen han var under halvåret nästan! Han började dock inte vinka förrens för kanske två-tre veckor sedan och klappade händerna först i förra veckan...
Vad olika det kan vara! :)

Åh, Gull-Sam så söt han är!

Vi har varit ute idag och invigt bustrollens för tidiga julklappar:

DSC_8671_redigerad-1.jpg

DSC_8683_redigerad-1.jpg

Man får ju passa på medans det finns snö!

Sam tränar såklart på att ta hand om sin lillebror :love:

Via: Åh vad mysigt med så pass mycket snö att man kan åka längdskidor, vi har inte alls mycket..

Men lite lite julstämning får man iaf i detta väder :)

13042_227837451640_593031640_3552901_5541959_n.jpg

13042_227849316640_593031640_3552956_5771130_n.jpg

Bonusbild:
13042_227837416640_593031640_3552899_6505675_n.jpg

Duschbrud i Kurt Olsson frisyr:
13042_227837381640_593031640_3552897_2331037_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 449
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 765
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 719
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar