Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Åh söt-Ella! Kurt Olsson frillan är ju döskön! :D

Ja mamma har gjort kläder till dockorna och den lille har till och med fått en blöja med bajs i haha. Sambon har döpt dem till Larry och Mo. De har var sin råtta som husdjur hihi.

vad underbar hon ar!!!!!!!!!!!!!!! Sa himla fin, sista bilden var ju bara :love::love::love:

Och visst far man lite julstamning anda nar det ar sahar kallt och lite vitt pa marken!

Om ni undrar varfor jag skriver som om jag vore i utlandet sa ar det for att my gjort nagot med tangentbordet och jag vet inte hur man fixar tillbaka det! My aaaalksar tangentbordet :D

Julia

(Julia; har du en liten "knapp" längst ner på aktivitetsfältet som det står "eng" på? Tryck på den så det står "sv" isf!)

Haha fräsiga namn :D, men stackars barn att ständigt få gå med bajsblöja ;)

Freyja: Ja julstämning har man absolut fått, men vi får fira jul med förhoppningsvis MASSOR av snö så Ella ska få en pulka i julklapp ;)

DSC_87551_redigerad-1liten.jpg

//GOD JUL FRÅN OSS!!

*kl*

Vidar o lilla voff myser en morgon för ett par veckor sen.

Lovis ser lite lustig ut :angel:

en till bild som är ett par veckor gammal, första gången i pulkan

linan måste undersökas

lill och storskrot

lillskrot efter badet

Vidar fipplade på sig bärselen en dag och fick fram att han ville bära syrran på ryggen. Inte helt möjligt kanske, så vi ordnade med lite annat att bära istället. ;)

*Hade tänkt försöka fota lite julbilder på Lovis, men hon var på jätte risigt humör så det blev lite knasbilder, kvar inne i sovrummet bara.

febrig snorig och ögoninflammation, int4e bästa läget direkt :D

Via: Vilket mysigt kort!

Spiteful Spirit: Vilken sötnos!

Skogstomten: Vilka härliga bilder

Senast ändrad:

Jösses vad söt och go hon är! Verkligen ett riktigt bustroll!
(Sådan där randig klänning har Idun med, fast med armar.)

Jag har inte sett dig här i tråden på ett par dagar, jag trodde att du höll på att föda barn! :D

Haha sorry om jag gav dig falska förhoppningar. Det verkar som att bebis samtycker att julen är dålig att fylla år på, då får man ju alltid gemensamma klappar och presenter... För här händer precis ingenting...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 449
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 767
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 719
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sånger som du hatar
  • Gift vid första ögonkastet 2024
  • Motionscykel?