Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Hittade en liten "skäggig" naken tomte i badkaret idag :D

30010119.jpg

30010120.jpg

Han åt nog upp nästan allt skum så nu är han väl riktigt ren både utvändigt och invändigt ;)

Vilken alldeles underbar liten badtomte! :D

*kl*
Så här ser vår inomhusgunga ut. Alde gör väldigt avancerade konster i den, medan Idun som tur är nöjer sig med att bara gunga än så länge.

DSC_8529_redigerad-1.jpg

Näe vad otroligt underbar han ser ut där :D:bump:

Ehum snart skickar jag ner vår grabb på lite träning hos din grabb, klippa hår och bada hår beställes. :devil:
Min ärade far upplyste mig nyligen om att han var likadan som Vidar, dvs att få håret tvättat innebär vrål som låter som misshandel pågår. Så höll visst min pappa på tills han var 6 år :crazy:
Jag börjar vänja mig nu vid Vidar :angel:

Tur att lilla syster inte är sån. :D

Säger man bada till Rasmus tar de honom ungefär 3 sekunder att klä av sig och klättra in i badkaret och slå igång vattnet. Sen står han i de iskalla vattnet med sin mugg och häller de över sig :eek:

Har du sett filmen från i somras när vi kastar honom i poolen?

Vilken go liten tomtegubbe! Kan man beställa en sån till Julafton måntro? :p

Några till på älskade Emil :love:

Jodå, fötter är gott :d
IMG_1927.JPG

..blåbär är mindre gott, det mesta hamnar utanför munnen!
IMG_1946.JPG

Gunga är kul :p
IMG_1971.JPG

Haha sötisen.. Men vaddå inte gillar blåbär, sådär ser Ella ut typ jämt när hon äter oavsett vad det är, betyder det att hon inte gillar någon mat :eek:

Magini: Så himla go, du minns väl att han är paxad ;)

Via: Söta Idun, men vad lillgammal hon såg ut på bilden :love:

Några utav bilderna som blev när vi fotade för julkort..

Sur?
30012253.jpg

Mer sur?
30012254.jpg

Glad igen :love:
30012256.jpg

Vilken söt liten pepparkaka, nästan så jag måste komma över och ta mig en liten smakbit :d :p

Haha nej alltså Emil ser också alltid ut sådär när han äter, oberoende på om han gillar eller inte gillar maten - men blåbärspurén åker verkligen ut direkt den har kommit in, och det är ju inte direkt en diskret färg på den heller ;)

Vilken alldeles underbar liten badtomte! :D

*kl*
Så här ser vår inomhusgunga ut. Alde gör väldigt avancerade konster i den, medan Idun som tur är nöjer sig med att bara gunga än så länge.

DSC_8529_redigerad-1.jpg

Åååååhh, gungan är ju helt underbar!!

Jag hade också blivit sur om nån satt mig i mitten av en julklappshög utan att låta mig öppna ens en ;)

Söt liten pepparkaka ni har!

Det var "fejkpaket" så hon slet i dom mellan varven, men det är oaketsnören som är mest intressant ;)

Men hon är ju bara fööör söt din lilla pepparkaka!
Jag snor din ideé och köper en likadan dräckt till Enya.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 449
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 764
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 964
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 716
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar