Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Iiih så sött!! Vilket leende :D

Måste bara visa, Emil kom idag på att han kunde sätta sig upp i vagnen och luta sig framåt så han såg hundarna ordentligt, Gullet skrattade så det hördes lång väg :love:

IMG_1815.JPG

IMG_1822.JPG

..och här är han bara söt! :p
IMG_1805.JPG

Jag älskar hans frisyr!!
Vad använder du som bakgrund? Måste ju ta julkort jag oxå. Men tror inte Rasmus är lika duktig på att sitta still ;)

Ja det är fantastiskt var sötnosarna växer. Det är så att man kan börja längta efter en minibebis igen. Min lilla är nu snart 10 månader och stora tjejen blir tre i januari. Det var flera månader sedan jag visade upp mina flickor men här är några bilder.
29951516.jpg

Å nej jag har glömt hur man lägger upp bilder. Fy då var det länge sedan jag var här... återkommer

Senast ändrad av en moderator:

Ja det är fantastiskt var sötnosarna växer. Det är så att man kan börja längta efter en minibebis igen. Min lilla är nu snart 10 månader och stora tjejen blir tre i januari. Det var flera månader sedan jag visade upp mina flickor men här är några bilder.
29951516.jpg

Å nej jag har glömt hur man lägger upp bilder. Fy då var det länge sedan jag var här... återkommer

Tog bort det lilla "?" tecknet som hade hamnat på slutet av din bild, så nu fungerar det.:)

Måste bara få säga att alla har så otroligt söta barn här! Är inne minst en gång per dag och beundrar sötnosarna:love: Kan inte vänta tills det är dags för en själv, även om det dröjer minst något år till iallafall:angel:

tack för hjälpen. vi provar två bilder på storasyster.
29951515.jpg

29951587.jpg

3800 möh intill Matterhorn i Schweiz. Tänkte nog ha bilden som julkort i år. Vi var där i november och fick försmak på lite snö. C var väldigt trött efter att varit så högt upp. Lilla B fick stanna kvar i byn pga syret.

*kl*

Vi ska ta bilder till julkort i morgon, idag provade jag klänningen och måste bara visa den sötaste pepparkakan i hela världen <3

29954176.jpg

E bryr sig sällan om TV:n, men dethär fastnade hon i ( lycklig mamma ) :D
29954251.jpg

Visst får du provsmaka, men på egen risk för hon biter nog tillbaka med sina TVÅ huggtänder :D

Gud en sån söt liten pingla du har :love:

Duktig flicka, blivande liten ponnydressyrryttare kanske :D

Senast ändrad:

Två bilder till från oss, den ena från dagens promenad när Emil får syn på hunden igen :D och den andra från nu ikväll, Emil med sin högt älskade pappa :love:

IMG_1849.JPG

IMG_1851.JPG

Lånar dinknapp!

Det var längesen igen, jag måste visa vad min tokDaniel gör på dagarna!

Vi går till Parkleken varje dag i stort sett, och nu när vädret är som det är rustar vi med regntät overall och regnställ, stövlar och regnvantar. Trots detta kom han hem blöt igår, han var bara lite torr på ryggen.... varför?

ja, varför? han "simmar" och blåser bubblor....
42900_1259615848.jpg

Ibland är vi på skojlandet och där finns det bebissaker som Daniel också vill prova... mamman säger att han är för stor, men det GÅR faktiskt att klämma ner sig i den!
Bildbevis!
12944_1259493199.jpg

Ludvig sysslar mest med det här just nu, det är jätteskoj att "använda" pappas dator....
36532_1259492189.jpg

ventiler är jäkligt intressanta med, han hittade den här i helgen och roade sig i en kvart eller så...
90311_1259493003.jpg

Så här ser han ut nu för tiden! Han växer så det knakar och nu har han tagit sina första steg, så nu är lugnet över....
33418_1259492844.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 404
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 722
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 943
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 711
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kall lägenhet
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Skötsel av utedass