Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Vilken söt liten Moa, underbart leende verkligen :love:

Voltis:
Kul att se lite bilder på din goa tjej, jättesupersöt :)

Esprit: Jamen eller hur, det går verkligen fort och vilken skillnad!
Emil håller på och växer ur en jättesöt pyjamas jag köpte innan han föddes, i stl 68 :eek: Han kunde tälta i den som ny, nu är den snart för liten!!!
Men vad fantastiskt det är att få vara med om det, eller hur? :love:
Söt är han hur som din fina kille, både som stor och liten!

Det är roligt det här med klädstrl tycker jag.

Ella kan fortfarande ha vissa bodys/brallor i 62 ( hon är 8 månader i morgon ), det mesta har hon dock i 68 :)

Hehe lite skillnad i storlek ja :D De växer som ogräs!

Comfort Moa är supergo, du får lära henne att man ska stajla sig inför kameran, inte sluta göra roliga miner :)

voltis är det sant? En hel månad redan :eek: Då måste det ju snart.... vara min tur!!!! :)

Hon växer som ogräs ser jag och härlig smajlbild :D.

Voltis: Jag ror det är första bilden jag ser på C som vaken, nu ser man riktigt hur hon ser ut :laugh:.

Jättesöta bägge bruttorna :p.

Redan en hel månad?? gud vad det går fort, jag tyckte inte det var så länge sen du skickade sms att sa att hon äntligen kommit ut :D

Comfort Himla underbara bilder du fått på henne, varje gång man ser ett sån leende blir man varm i hela kroppen :love:

Ella kan fortfarande ha vissa bodys/brallor i 62 ( hon är 8 månader i morgon ), det mesta har hon dock i 68 :)

Ja det är verkligen olika. Melker har 74 och börjat komma in på 80. 62 hade han 2 veckor i somras ... ;)

Jag trodde att vinterkläderna i strlk 74 skulle räcka ett tag men får snart se mig om efter nya

Oj vad tiden går fort. känns som inte så länge sedan du lade ut kort på henne nyfödd :)

KL

En bildbomb på Elias från när vi byggde upp en fotostudio hemma:

dsc_0017_62913846.jpg

dsc_0029_62913907.jpg

dsc_0045_62913946.jpg

dsc_0120_62914007.jpg

dsc_0193_62914035.jpg

dsc_0196_62914061.jpg

Årets julkort

jul_62914113.jpg

Har över 200 bilder som är kanonbra, men nu räcker det här ;)

Men vilka fina bilder på en otroligt söt och glad liten kille :love:

Jag minns så tydligt precis i början när du var gravid, och nu är han så stor och fin!

Calazirya: Ja storlekar på kläder är en hel vetenskap för sig! För tillfället har Emil allt från 62 - 74 i kläderna, helt beroende på vilken affär dom kommer från ;)

Milton gick över till kläder i strl 74 vid 5 månader ungefär. :cool: MEN vi har ett par byxor med vikmudd i både midja och benslut som fortfarande passar hyggligt i strl 62. :D

*kl*

Mobilen tar inte de bästa bilderna men jag bara måste få visa upp ett av de första leendena (man ser även minitanden nu *s*)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 404
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 722
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 943
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 711
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar