Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Lite nytt på Milton som blir ett halvår på fredag. Min bäääbis. Usch, tiden går för fort!

bus1_62378501.jpg

bus3_62379047.jpg

bus4_62380840.jpg

bus5_62379398.jpg

bus6_62379711.jpg

fått tag i pennan och ritat så vackert på skåpet, lite på golvet och elementet. Och sina egna armar.
Se det positivt - grabben är kreativ, och hjälper till att göra fint därhemma. Gulligt! :love:

Jag tycker att det är jättekul att kunna följa alla barn här i bildtråden, hur de utvecklas, så fort! Så söta! In med mer bilder! :idea:

Senast ändrad:

Vilken marodör :eek:
Elina har målat med gul krita på hela diskmaskinen. Inte helt vackert :D
Plus att hon hittade ett 2000-bitars-pussel igår. Behöver jag säga mer? :crazy:

Han är otroligt kreativ och det är faktiskt jättekul, men inte när de råkar bli fel. Det är så härligt när han ritar och sen förklarar vad det är. Eller så ska man rita t.ex. en helikopter och så placerar han ut sig själv, mamma, pappa, mormor och morfar i helikoptern :)
Han kan dessutom sitta hur länge som helst och leka själv. Det är bilar som parkerar, krockar, tankar, åker upp på lyften för att mecka, in i biltvätten.

Och "Mamma mamma - bajsa" gjorde han igår också och då fick pyamasbyxorna åka i tvätten. Idag var jag snabb upp och vi satt nog på pottan jätte länge i morse men han fråga bara om han fick bada ;) Som tur var sen så drog han inte av sig när de väl kom!

Kl.

Vilka sötnötter tråden är full av! Helt otroligt :)

Här kommer lite bilder på Emil, 5 månader om en vecka :love:

Gröt är gott :d
sunniva_grt4.jpg

Hos oss får fötterna vara med vid maten :p
sunniva_grt.jpg

Roligt med mat!
sunniva_grt1.jpg

Om ni undrar vad han sitter i så är det vagnen, vi har ingen matstol än :o

Hahaaaa vad söt!!! :love:
Helt ljuvlig busunge!

Tackar och bockar :) :bow:

Vindvissla: Haha ja jag ser ju att han faktiskt ser alldeles flintskallig ut på bilderna, men faktiskt så har han lite hår - bara väldigt ljust!
Kul faktiskt, för han var alldeles mörkhårig när han föddes, sen har det trillat av och ut växer blonda små fjun, nästan rödlätta i tonen.
Både sambon och jag är tämligen mörka brunetter ;)

Så är det med E också. Föddes mörkhårig men nu är hon ljus med röda slingor :D

Jag är ljusbrun och sambon är rödbrun ( skägget är jätte rött, håret är dock ljusbrunt )

...och My föddes mörkhårig och nu är hon jätteblond!

KL

En liten favoritbild på min fina dotter från i lördags (hon blev förövrigt 10 månader i går, hur sjutton gick det till???)

//Julia

Fin bild!

Här är 2 senaste på Rasmus, han har ju sett att jag om dagarna brukar använda väggen som bakgrund när jag tar kort på mig själv. Så han brukar gilla att ställa sig där och bli fotad :)

29933285.jpg

Hur gammal är Rasmus?
29933286.jpg

när hon föddes var hon inte så stor, var 49 lång och vägde 3240 och nu när vi var på bvc vägde hon 5310 och var 57 lång.

växt en del på 6 v, himla rund har hon blivit så hon har redan treans libero blöjor och börjat använda 62 i kläder nu för vissa 56 passar inte längre :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 404
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 720
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 936
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 711
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar