Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

*kl*

Årets julkort!

11543_180452122184_522882184_2515958_5617687_n.jpg

vilket underbart hår-rufs hon har, man vill bara ta och känna på det

Tacktack:o men att känna på håret Efter att fröken geggat i sig sin morgongröt, jadu... får jag skicka över henne till dig? :angel:

Fröken föddes med en stadig peruk hon
1242746340_resized.jpg

:D

Ah en julbebis :love: Sa sott!

caballus ja det ma jag saga att det var en redig kalufs, hade du halsbranna?

Ja det sager de har i alla fall, att om man har halsbranna sa har barnet mycket hår :D

Sjalv kunde jag knappt sova inatt for halsbrannan men jag var for lat for att ga ner och hamta min Gaviscon, hoppas jag kommer ihag den ikvall!

Stämde ju hos mig iaf ...

Jag hade verkligen en halsbränna från h-vettet och ut kom hårbollen Ella :D

Haha ja for mig ocksa, aven om Sam inte var lika harig som Ella och caballus babis

Hihi var ju tvungen att kolla hur harig han egentligen var, har ar han 4 v gammal... Ah tank att jag snart har en till san! :love:

url=http://www.pixbox.se/pic18686127]
18686127.jpg
[/url]

Någon som vill låna :angel: Han är i alla fall nyklippt!
29914448.jpg

29914445.jpg

Såhär gick det till:
Rasmus vakna och kom in till mig, käka lite välling och vi somna om. Senare vakna jag av "Mamma mamma - BAJSA!" så drog han ner sina pyamasbyxor och blöjan. Som tur var stod han still. Så jag kunde få bort blöjan utan att de kom bajs överallt och ner med ungen i badkaret.
Då ser jag att han är vit på armarna. Han har alltså lyckat smyga sig upp och ut ur sovrummet och stängt dörren efter sig, fått tag i pennan och ritat så vackert på skåpet, lite på golvet och elementet. Och sina egna armar.

Gick som tur var bort jätte enkelt med t-röd. Men då rök ju min nagelförstärkning oxå :cry:

Jaa, skicka henne till mig så tvättar jag brt allt gegg, bara jag får snusa på henne en stund efteråt :D.

Måste bara dela med mig med lite nya bilder som jag tog nu för en stund sedan.. Är så otroligt stolt över denna lilla varelse!

Sitter i sängen
PB240031.jpg

Myser med mamma
PB240042.jpg

Oj en sån fantastiskt söt liten varelse! :love:

(det gäller förövrigt bilden på lill-Sam också, vad söt han var - och är förstås - Vindvissla!)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 404
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 719
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 936
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 711
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar