Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

forts...
020.JPG

Så mullig och go!
024.JPG

019.JPG

Blev en liten bildbomb, men det är ju så svårt att välja :p

vilken sötnos! Skönt för dig att hon gillar vanliga babygym, det enda babygymet som funkar här hemma är ett som rör sig och sjunger samma visa om och om och om och om igen :) Sjukt uttröttande för mitt huvud...:d

29880470.jpg
[/QUOTE]

Han är ju jättelik dig i profil - Tycker jag! Jättegoa bilder på honom.

//Linda

Skönt att höra att det är okej att bomba ibland :p

Koltinna: Detta babygym spelar typ två olika melodier hela tiden + en massa djungelljud, man hinner bli hyffsat less på det också :p.
Men lillan älskar det och vad gör man inte för de små liven ;).

Jaha tyckte att det såg ut att vara ett utan varken ljud eller rörelser.
Ja våran lillskrutt kollar så intresserat på den hela tiden, som om hon aldrig sett det förut och förväntar sig att något nytt ska hända ;)

Senast ändrad:

Visst är det kul att se dem så intresserade :laugh:.

KL
Måste visa vad duktig Molly har blivit på att lyfta huvudet:
016.JPG

019.JPG

Tillslut blir man jättetrött...
022.JPG

Är så stolt över min skrutta :love:

Oja, tiden går alldeles för fort!
Såhär fort gick inte tiden när man var gravid :p.

Nu måste ju du slänga in bilder på din lilla tjej också, det var ett tag sedan nu ;).

Vilket gulligt leende när hon ligger på mage! Milton var betydligt äldre innan han bemödade sig ett leende på mage. :p

Rådiggar påslakanet... :D

När man har en morsa som sitter på golvet och fjantar sig så kan man ju inget annat än skratta åt skiten ;).

Vet inte om det är barn-påslakan, har nästan bara barnsängkläder.
Tycker de är mycket finare och roligare, men man är ju lite barnslig också :angel:.

*kl*

Tiden bara springer iväg och jag är sämst på att ta kort, Johan tog några igår så jag kände att en liten uppdatering var på sin plats :) Storm blir ju 6 veckor imorgon! Hon är ett allvarligt barn så några leenden har vi inte fått se än men hon är söt fast hon inte ler :love:

kl

Lykke har börjat upptäcka att man kan hålla i saker, ta saker, typ ta ur nappen ur munnen = massa ilska för hon vill ja ha nappen! Hon har till o med lyckats få tag i ena foten när hon ligger o sprattlar, gud så förvånad hon blev haha!
013.jpg

Och så här såg hon ut innan BVC, fasiken hon ser bara lite livrädd ut ju haha! Helt klädd i rosa var hon också vilket jag inte ens tänkt på :p
001.jpg

Sicken liten sötnos!

KL

Några halvbra bilder på My med sin kära gåvagn

Man kan gå åt andra hållet också...

Eller varför inte sitta i den?

Nu ska det också klättras på ALLT

hjälper mamma med dammsugaren

//Julia

Sötnosen My, så duktig liten tjeja :D

Jag skruvade ihop Ellas gåvagn igår, men ungen går ju hellre än bra och det skrämmer mig lite :D

Ja, jag var också rätt nervös i början, särskilt efter att hon trillat rätt bakåt med vagn och allt över sig, så jag vakade över henne som en hök när hon gick med den. Det är egentligen först nu som jag är helt lugn med att hon kan gå med den själv. Fast då börjar nästa grej, nämligen att klättra i den från alla håll och kanter, och då kan hon ju dratta på huvudet iaf om vagnen rullar iväg eller hon trampar lite galet... alltid är det något!

*knapplån*

Som vanligt massa fina bilder på underbara bukebarn. Här kommer lite fler på min lilla skrutt, kan inte förstå att han varit så liten som de små som visas här ...;)

dscf1166_61841637.jpg

Myser med farmor

dscf1199_61842149.jpg

Citron var tydligen jättegott

dscf1182_61842958.jpg

Hjälper pappa att dammsuga

dscf1173_61843804.jpg

Mycket intresserad av bollar just nu

dscf1175_61843172.jpg

Försmak inför tonåren? :grin:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 404
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 713
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 936
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 711
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar