Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Ni är så otroligt vackra både du och Sam ..

Jag måste fråga, har han några drag efter sin pappa?
När man kollar såhär när ni sitter bredvid varandra har iaf jag svårt att se någon annan "i honom" ;)

Hihi nä jag tror inte det, de svenska generna krossade nog alla de irländska! :D Fast jag var mycket ljusare än Sam när jag var liten, vitt hår och genomskinliga ögonfransar. Sams pappa har svart hår. Kommer ni ihåg den här bilden? Här tycker jag faktiskt de är rätt så lika!

Ja där ser man faktiskt pappadrag i honom :)

Ella var ju en kopia av sin pappa som nykläckt, fanns knappt ett spår av mig ;)

Nu är det omvänt, mycket mer mig i henne och inte alls så mycket pappa längre..

Det är sjukt hur dom förändras ..

Nykläckt snöre:
3090_89709156640_593031640_2074509_849537_n.jpg

6 månaders snöre.
8126_176873466640_593031640_3198552_8056162_n.jpg

Ja verktyg var intressant. Gillar även dammsugaren och jagar den i gåstolen när man försöker städa ...

Jag har tjatat och bett om en ny dammsugare i typ 2 år. Och nu har LUDWIG lyckats övertala pappa att vi faktiskt behöver en - för han är livrädd för våran :p:D

Men åh!! :love: Tänk att de kan vara så söta när de föds och sen blir de bara sötare och sötare! Jag fattar inte hur det går till! Jag vet inte hur Ellas pappa ser ut men hon är bra lik dig på det andra kortet.

Elias ser så jäkla full i bus ut :D, tokgo..

Spiteful Spirit; Hihi go frilla, känner igen det. Jag måste ha barnbalsamspray i Ellas hår varje dag :)

Rasmus är en riktigt kopia av sin pappa, jag har jättesvårt att se drag av mig i honom men vissa säger att vi är superlika.

Här är några nya bilder på Rasmus.
Jag köpte nya sängkläder, skulle bädda i ordning då gick Rasmus runt med dem, kvar i förpackningen. Sen bädda han ner sig i sin säng.

"Mamma sa att det var täcke och kudde"
29880471.jpg

Här har han dukat fram fika till Murre, när jag såg det satt Murre på stolen så jag skyndade mig att hämta kameran och fråga om Murre skulle fika, då fick Murre sätta sig på bordet men han fick ju smaka i alla fall!

29880472.jpg

29880473.jpg

29880474.jpg

29880470.jpg

Jag tror svenska gener är starka (eller är det kanske mamma-gener som är starka?). Det finns inte mycket av Emilias pappa i henne, mer än att hon är mkt ljusare än vad jag var som bebis.

Jerseyko- Jag tycker Rasmus är jättelik sin pappa (där föll min teori om mamma-generna, men det finns väl undantag :))

Senast ändrad:

Min raring nybadad
P8300026.jpg

Myser i barnvagnen
69057_1253024860.jpg

slänger in en från när hon var nyfödd också :)
m-1.jpg

Senast ändrad:

KL
Nu är Molly 2 månader (:eek:) och ler och dregglar jättemycket :laugh:.
Tiden går så fort :crazy:.

tycker om babygymet:
008.JPG

009.JPG

mammahjärtat smälter :love:
014.JPG

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 404
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 713
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 936
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 711
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar