Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Hon är verkligen heltotroligtsuperduperjättesöt :love:

Fulminen var helt underbar ju, hon ser verkligen ut som en tandlös liten gubbe :rofl:

Åh så söt Ella är :love: , men visst var håret mycket mörkare innan eller är det jag som hittat på det?

Idag har jag sytt ett förkläde åt Sam, det är så himla skoj att sy ju! Tyvärr finns det ingen sån kultur här så det går typ inte att få tag i ordentligt tyg. Jag saknar Stoff o stil!

Freya hon ser ut att vara helknasig, hur skön som helst :D

*knapplån*

Underbara bilder på alla underbara barn!

Här kommer lite nytt på Melker

dscf1136_60835882.jpg

Jag vet att man ska äta kor, fast de här sitter visst fast på mammas fötter ;)

dscf1128_60835719.jpg

Får väl ta bitleksaken istället

dscf1107_60835160.jpg

Krypövningar

dscf1108_60835333.jpg

Mer krypförsök

dscf1113_60835535.jpg

Sitter och vilar lite

vindvissla skrev:
Åh så söt Ella är :love: , men visst var håret mycket mörkare innan eller är det jag som hittat på det?

Ja det har blivit ljusare och rödare :D med en massa virvlar så jag förbereder mig redan på tonåren :crazy:

- Men maaaammmmaaaa varför är mitt hår lockigt, tjorvigt och rött :mad:

Vad tråkigt att det är svårt att få tag på tyg, du får bunkra när du är i Sverige nästa gång :D

Senast ändrad:

Hehe så är det väl alltid, man är aldrig nöjd med det man har :D

Jag brukar bunkra upp i Sverige, nu blev det ju ett litet hopp mellan gångerna eftersom jag inte är speciellt flygbar för tillfället, annars hade jag kommit hem både i oktober och december. Men vi har lite halvt inofficiellt bestämt oss för att flytta hem till Sverige :bump: så då kan jag köpa tyg närhelst jag vill!

Ja tack :D Fast det blir nog inte än på ett år eller så, vi är ju inte ett dugg färdiga med detta huset och Irland är verkligen i botten av lågkonjunkturen. Så vi har lite is i magen och väntar tills vi kan få ett bra pris för huset. Om det blir om ett eller tre år spelar inte så stor roll, men kul ska det bli!

vad roligt att ni ska bli Sverigebor igen!

Alla: Vilka underbart söta barn bukeungarna är, verkligen i särklass!

Rasmus fick ett par tofflor av mig idag :D

29860125.jpg

Han älskar dom.
Och igår kom han på att han kan klättra ur spjälsängen ;)

de ser populära ut:D
såna hade jag med när jag var liten, samma färg fast svarta;)

fick inte han en big-boy bed i present? eller den kanske inte har börjat användasd än?

Var lite väl tyst inne i tv-rummet härom kvällen. när jag kikar in finner jag detta:o

DSC_0587.jpg

Saga har övergett sina majskrokar och delar istället det blåa sockervaddet med sin storasyster. Och av minen att dömma var det tydligen rätt så gott:D.

För övrigt inget jag rekommenderar någon förälder att köpa (är farfar som är boven till denna burk). Det blir blått och OTROLIGT kladdigt ÖVERALLT!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 404
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 693
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 932
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 709
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar