Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Å vad söt han är och vilka underbar, glittrande ögon han har! Kan absolut förstå att du smälter som smör i solsken vid det leendet :love:

Himmel..

Det är så många som lagt in så otroligt fina bilder på era barn, jag hinner omöjligt kommentera alla :D
Man får börja besöka tråden varje dag istället :)

Himmel..

Det är så många som lagt in så otroligt fina bilder på era barn, jag hinner omöjligt kommentera alla :D
Man får börja besöka tråden varje dag istället :)

Men eller hur, precis så är det! Har man inte kollat på en dag eller två så hinner man bara inte med! Och alla småttingar är ju så underbart söta :love:

Kl

Lekte lite med kameran igår.

CIMG0556.jpg

CIMG0570.jpg

CIMG0573.jpg

CIMG0582.jpg

CIMG0600.jpg

Synd att tröjan är så dreglig bara... :angel:

Äsch dregglet på tröjan tycker jag hör hemma där, det gör bilden levande :)

Vad söt hon är och himla lik sin mamma, har hon ens några drag efter pappan ;)

Det skulle vara de lååånga ögonfransarna då, fast det har jag också :angel:
Hon har lite lockar som förhoppningsvis kommer bli fler, det är i så fall efter pappa, för mitt hår är rakt som synden.

Ja, det leendet charmar mig totalt.
Imorse ville hon inte vakna. Så när jag sa till henne att pappa åker till jobbet nu, så fortsatte hon blunda och sträckte upp handen, vinkade och sa Hejdå Pappa och slog sen upp ögonen och gav mig ett superleende :love:
Sen ropade hon på pappa så han om upp och pussades.. :D

Haha sa himla sott! Det ar sa roligt nu nar de borjar bli "riktiga manniskor" med egna tankar och funderingar - och humor!

Ja, det är jätte roligt. Alice har lärt sig att gömma sig och sen hoppa fram och skrämmas. :D

Haha det tycker Sam ocksa ar skitkul. Eller att bli jagad runt hela huset och skramd samtidigt, veckans hojdare. Helst naken saklart :D

Haha det tycker Sam ocksa ar skitkul. Eller att bli jagad runt hela huset och skramd samtidigt, veckans hojdare. Helst naken saklart :D

Vad mysigt! Lääängtar tills Emil blir så stor, hur mysig han än är nu :love:

Bollen: Underbar liten tös, ser riktigt redig och stor ut :)

Åh det finns så många söta små bebisar här. :love: Jag som sagt att det inte blir fler barn får hoppa över såna inlägg tror jag bestämt. :angel:

Hon är 1 år och 9 månader nu. :)
Tyvärr är hon inte så sugen på att prata framför kamera. Men det kommer längre och längre meningar nu och hon bygger ihop meningar med 4 ord. Det är verkligen en fantastisk ålder och en helt ny värld som öppnar sig när man kan börja prata med sitt barn. Helt underbart! :love:

Åh vad go hon är :love:

Visst är det underbart när dom verkligen pratar. Och när de väl börjar så slutar det inte, kollade igår på 4 månader gamla filmer på Rasmus och shit vad han utvecklat sitt språk :eek: Synd att jag inte har någon bra videokamera, för nu gör de sig inte så bra på bild längre utan man måste nästan filma dem.

HIhi hon är helt underbar :love: Så sött när hon kramas med polaren! Men snö :eek: Här har varit 12 grader varmt idag!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 400
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 646
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 919
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 707
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar