Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Åh, jag blev också avis på sam!
Jag skulle ha ridit igår, men blev så sjuk så det blev inget... :(
Vad fint väder ni verkar ha!
Här är det grått och slask...

Tänkte uppdatera med lite nya bilder på min lilla sötnos

Sötnosen i bilen
PB050030.jpg

Utslagen :)
PA210001.jpg

Vi har varannandagspolicy, dagen innan hade det duschregnat hela dagen, igar sken solen och det var typ 13 grader varmt och idag osregnar det igen... Irland i ett notskal, 4 arstider i veckan ungefar :D

Moa tittar på tv med pappa

29822783.jpg

Imorse efter första amningen utan amningsnapp - hon undrar nog vad fasen det var som hände :p

29822789.jpg

Men vilken liten pralin :love: och vad mycket härligt hår!

Här kommer min underbara älskade lilla skatt:

sunniva_leende1.jpg

Det här leendet möter mig otaliga gånger under dagen, gissa om man blir varm ända in i själen :love:

sunniva_vagn1.jpg

Från promenaden idag, en nyvaken liten kille!

Oj vilken min ;) men härligt att det fungerar (antar jag..) utan amningsnapp nu då? :banana:

vilket charmtroll!

moa började dra lite på smilbanden idag:love:
det är totalt fantastiskt att hon lyckades utan napp, fast det är en väldigt ledsen bebis innan hon suger tag - vi har inte använt nappen idag alls!
sen känns det ju så mycket svårare nu när det kommer tårar när hon gråter:(

vilket charmtroll!

moa började dra lite på smilbanden idag:love:
det är totalt fantastiskt att hon lyckades utan napp, fast det är en väldigt ledsen bebis innan hon suger tag - vi har inte använt nappen idag alls!
sen känns det ju så mycket svårare nu när det kommer tårar när hon gråter:(

Ååh det är underbart när de små liven ler, inget annat går ens att jämföra :love:

Ja fy, när det kommer tårar så är det sju resor värre! Lika underbart som det är när de ler och skrattar - lika hemskt är det när de gråter!

Men hejja på er, du ska se att det kommer bli bra! Amningen är verkligen inte en dans på rosor för alla! Den fungerar fläckfritt nu (drygt 4 månader sen förlossningen) här hemma, men det tog ca 3 månader innan brösten ens talade samma språk som Emil, och det är bara ungefär 2 veckor sedan jag slutade pumpa ur på natten...

ja verkligen! trots att det bara är så det rycket lite nu så blir jag alldeles varm - nej, skållhet i hjärtat:love:

oj så länge - det lät inget kul alls.. var det emil som inte vaknade och åt eller brösten som var lite överambitiösa?

Åhh smajl! Chelsea småler lite i sömnen i bland, inget direkt riktat mot oss ännu. Längtar tills man ser att hon verkligen ler emot en... :love: Hoppas man hinner upp med kameran då!

Får titta på charmtrollet Emil så länge, vilket underbart smajl! :love:

ja verkligen! trots att det bara är så det rycket lite nu så blir jag alldeles varm - nej, skållhet i hjärtat:love:

oj så länge - det lät inget kul alls.. var det emil som inte vaknade och åt eller brösten som var lite överambitiösa?

Det var överambitiösa bröst minsann, tveklöst :rofl: De har verkligen producerat mjölk så jag kunnat föda säkert tre små bebisar - men nu har de äntligen fattat att vi bara har en! :p

Förresten, skållhet var ordet
:love:

Åhh smajl! Chelsea småler lite i sömnen i bland, inget direkt riktat mot oss ännu. Längtar tills man ser att hon verkligen ler emot en... :love: Hoppas man hinner upp med kameran då!

Får titta på charmtrollet Emil så länge, vilket underbart smajl! :love:

Emil tackar och bockar :bow: Åh jag minns när de första leendena började dyka upp, och när man sen börjar komma på hur man gör för att framkalla dem också, och när det ibland räcker att man bara visar sig - underbart som sagt :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 396
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 403
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 899
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 697
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar