Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Här är Lykke imorse på 2månaders dagen! :)
006-1.jpg

Åh så söt! Jag vill stjäla ditt barn! ;)
För övrigt har ditt lilla barn lätt coolast kläder av de ungar jag har sett i alla fall :D

Tog faktiskt några kort på Rasmus idag.

29810848.jpg

29810850.jpg

Mamma vräker i sig allt godis på fredagkväll, spar påsen och fyller den med russin och ställer fram på bordet. Lycka!

Sen bakade vi äppelkaka
29810853.jpg

29810854.jpg

29810855.jpg

29810858.jpg

29810844.jpg

dscn2208_59409038.jpg

matstolen2_59793228.jpg

Ohh jag smälter!! Så otroligt söt han är!! Han kommer krossa många flickors hjärta, var så säker! ;)

Nej nej nej jerseyko, hur sjutton gick det här till? :eek: Vilken stor och duktig kille du har, han börjar se så alldeles väldigt stor ut! :)
Oj vad jag längtar till Emil blir sådär stor, så vi kan baka tillsammans vi med :d

Jaaa! :D

(men vill du behålla barnet bör du kanske låta bli :p)

Du, jag vet det inte själv! Det har hänt massor och det går så himla fort! Tar man talet t.ex. och kollar tillbaka på 4-5 månader gamla filmer, shit vad det har hänt grejjer!

Och det är helt otroligt hur mycket en 2 åring kan förstå och kan förklara både med ord och kroppsspråk.

Det mysigaste just nu tycker jag är att han pratar om sin mormor och morfar varje dag. De träffas ju inte så ofta.

Breccia_ Hon är verkligen dundersöt!
Fragansia: Vilka ögon!
jerseyko: Vad stor och duktig han är! Idun älskar också att baka och laga mat.

*kl*
Alde hoppar rep i ridkläder.

DSC_7271_redigerad-1.jpg

Idun försöker också:

DSC_7285_redigerad-1.jpg

Godis är gott!

DSC_7215_redigerad-1.jpg

Vilken gladskit! :D

Här är en tröttpåse, samma dag vi kom hem från bb!

29803237.jpg

Idag fyller Chelsea 1 vecka, ska ta en dagsfärsk bild snart (blir vecko-bebisbilder istället för magbilder nu haha).

Du och dina bilder! (och ungar) :love::mad::love:

(jag är sur för att du tar så fina bilder och inte jag, både bilder och ungar är underbara!) :D

Min skutt har fått ett nytt favoritplagg, eller ja, det är mammas och pappas favoritplagg på honom. :angel:

091106_59914926.jpg

091108-0100_60198123.jpg

091108-0110_60198740.jpg

Nej men gosh vad sött :love: Helt underbart ju!

Såg den i affären och var bra sugen, men nu måste jag nog allt skaffa en likadan!! Fötterna är ju helt :love:

Haha ja, den är helt underbar!!! Mjuk är den ju för honom också och dragkedjan fram är väl skyddad. Köp, köp, köp! :D

(vi brukar inte ha huvan på men när kameran dyker fram måste den såklart på!)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 396
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 402
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 898
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 697
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Djuridik
  • Hur firar ni jul?