Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

KL

Från idag:

e2dfa6609deb11e2ad1322000a9e28e6_7.jpg

Tröjan var ascool verkligen! Och du också, oavsett hur mycket eller lite du sover så är du typ alltid coolast när du väl är med på bild :)

Angående tavlan så har mina föräldrar något liknande som jag gillar väldigt mycket, därav min gissning på Senegal :)
bild%2520%25282%2529.JPG

Åh du är så rar, tack så jättemycket :)

Vilken fin tavla! Jag gillar verkligen den senegalesiska stilen på tavlorna, har inte sett dem tidigare. Sjukt fina verkligen! :)

Och snygg!
Fast jag är lite konfunderad här, på din senaste profilbild på FB var du illgrön och flintskallig? Försöker du säga att den är photoshopad eller inte föreställer dig? (Var en sekund från att göra den gamla, goda confused-smileyn här, men NEJ, den är ju borta!)

Tack, tack. Tyvärr måste jag erkänna att jag är ett fan av photoshop.

Eller nej. Det är instagram. Instagramfilter får även min gröna, flintiga nuna att TOTALLY ChAngE (tänk dig rösten av Jonas Hallgren i Top Model Sverige, eller vad fasen han heter).

Svenglish ftw.

Vad söt du är :)

KL

Så här ser man ut när man inte sovit på en och en halv månad. Sömnbrist FTW!

bild088_zps43162aa2.jpg

bild078_zps3385702c.jpg

Tack! :)
Detsamma dessutom, sömnbrist låter inget roligt men du bär upp det bra!
Så lite så :) Och tack! Sömnbrist suger, går mest runt och ser ut som en knarkare.

Om du ville ge mig din kropp så vore jag lycklig!
Haha, njaaa, den behöver jag nog själv men jag kan sno din förmåga att alltid se fräsch, piffig och fin ut! Eller ÅH lära mig att sminka mig? DÅ vore jag lycklig!

Jag har faktiskt inget smink alls på bilden.

Näää, skoja bara. ;). Försöker lära mig just nu, smink är mitt nya intresse. As good as any other, typ. Sitter i timmar framför makeup tutorials på youtube som en riktig nörd.

Men du är fin på alla bilder du lägger upp :) Jag har ldrig lärt mig att sminka mig, hatade mitt ansikte när jag var yngre så jag tänkte att det var lönlöst att ens försöka göra det bättre. Som att folk skulle bara "Öhöhö tror du att det där gör nån skillnad eller?". Men nu däremot försöker jag lära mig lite, steg för steg. Det är lite kul faktiskt :) Dock är jag oftast helt osminkad, precis som på alla bilder jag lagt in här.

Men hur har du någonsin kunnat tycka du är annat är vacker:love:
Önskar att jag såg så bra ut osminkad! Smink är det enda som hjälper mig att inte se ut som en totalt zombie (hej hej en till med sömnproblem)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 084
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 706
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 498
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar