Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

Äntligen är aprilskämtet över ^^ Här har ni två bilder på mig :)
kbumms.jpg

4io977.jpg

Senast ändrad:

Här är en ny på mig, ignorera minen tack :p
Får alltid sådan min på kort av någon knäpp anledning :crazy:
9068_10200331547605405_1502650672_n.jpg

Resonerade lite som så att hellre nu när det bara är 1 dm långt än när det är 4 dm långt för då tar det så lång tid att få ut den igen :D Och så försvarade jag det lite med att sätta den så att jag i framtiden kan kamma över då :bump:

+ Raider :love: tack snälla!

Ja det var skönt att bli av med den orangea tofsen jag hade på huvudet från när jag var blond...
Men dina ögonbryn går absolut att få till! :p Tack tack!

Och du är såklart en stilig en du med. Men vart tog glasögonen vä'gen?

Tack!

Brynen håller på att växa ut så nu kanske det går att få någon ordning på dom :)

Glasögonen hänger med, men hamnar inte alltid på bild.

Men tack fina du!! :love:

Jag tyckte jag såg äldre och mer sofistikerad ut till en början, var nämligen hårmodel för en visning för REDKEN och de klippte och färgade hejvilt! Jag hade så slitet hår och behövde ändå klippa de så tänkte "varför inte göra det av profesionella frisörer och samtidigt gratis ^^"

Men när det sen växte ut och var ivägen och jag inte kunde sätta upp det i en tofs blev jag smått tokig!! Nu kan jag iaf sätta upp det preciiiis så det sitter kvar i tofsen ^^

Men tyckte ändå det var vågat av mig att ställa upp när jag ändå hade så pass långt hår som jag hade då :)

Åh vad glad du ser ut, vad roligt! :)

KL

Världens i särklass bästa syrra överraskade mig med världens bästa present idag :D Texten är ett skämt mellan oss och när jag kom hem idag hade jag fått den här coola t-shirten med posten :D

bild064_zps89f3ac8c.jpg

Cool tröja! :D och du är skitsnygg!

Dessutom är det en väldigt fin tavla i bakgrunden, kommer den möjligen från Senegal? :)

Cool tröja! :D och du är skitsnygg!

Dessutom är det en väldigt fin tavla i bakgrunden, kommer den möjligen från Senegal? :)
Ja, visst är den cool! :D Och tack kära du!

Ja, jag älskar min fina tavla :love: Och du kan dina tavlor du, fett imponerande! Köpte den på île de Gorée :)

Åh vad glad du ser ut, vad roligt! :)

KL

Världens i särklass bästa syrra överraskade mig med världens bästa present idag :D Texten är ett skämt mellan oss och när jag kom hem idag hade jag fått den här coola t-shirten med posten :D

bild064_zps89f3ac8c.jpg

det var jag också:p

cool tröja :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 088
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 706
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 498
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar