Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

*kl*

Fotade mig och katten idag och vågar nog lägga ut bilden här också när den ändå finns på instagram..
b042992e9c5111e286a922000a1fb703_7.jpg

Åh vad glad du ser ut, vad roligt! :)

KL

Världens i särklass bästa syrra överraskade mig med världens bästa present idag :D Texten är ett skämt mellan oss och när jag kom hem idag hade jag fått den här coola t-shirten med posten :D

bild064_zps89f3ac8c.jpg

Snygging!! :D Och jag ÄLSKAR tröjan! :D:D
Du & din syrra verkar ha ett så vansinnigt fint förhållande till varann :love:

Åh men tack men du är alldeles för snäll! Ser ut som shit eftersom jag inte sover alls på nätterna. Men tack tack! Du är så snäll!

Och JA, tröjan är ascool och min syster är bäst :love: Min bästa vän i hela världen.

Du ser definitivt INTE ut som shit! Men, du måste ju sova :( Låter jobbigt!

Och systrar är det bästa som finns. Min storasyster är min idol och jag älskar att vi kommer närmre och närmre varann för varje dag som går :love:

Tack kära du! Och ja, det är fruktansvärt jobbigt. I vanliga fall har jag bara mardrömmar till och från medan jag äter mina malariatabletter, nu bara vägrar det släppa fastän jag slutat ta dem i förtid till och med. Vaknade för en liten stund sen skrikandes för att jag såg någon stå bredvid sängen. Igår drömde jag att det var kackerlackor över hela golvet och vaknade panikslagen. Samma sak varje natt - vaknar strax efter tolv och är helt hysterisk. Sucks to be me!

Ja, verkligen! Så himla fint! Och åh så fint, du och dina syskon verkar ha himla fina relationer också. Det är så otroligt värdefullt.

Sådana förhållanden ska man vårda ömt. Jag har 2 syskon, men vi har ingen sån relation. Inte med mina päron heller. Är grymt avis på döttrar som har bra relationer med sina mödrar.

Åh, vad tråkigt för dig. Ja, jag skattar mig otroligt lycklig som står min syster så nära och att vi har så himla kul ihop. Vi hade några år när vi var som hund och katt men det gick som över av sig självt och nu är allt glömt och förlåtet.

Jag hoppas att du har fina relationer utanför familjen, även om det förstås inte kan kompensera kanske för en bra relation till sina föräldrar.

Åh hjälp vilka vackra ögon du har! :love: Och sjukt söt kisse med för den delen.

Bilder på mig finns inte så mycket, men här är en mycket fin bild från helgens flygresa
601384_10151357559783015_163405246_n.jpg
¨
:D

Haha alltså jag vet inte varför men blir alltid så förvånad när jag ser en bild på dig för du ser inte alls ut som jag föreställt mig :D

Dock gillar jag bilden så inget ont i det :)

Haha, nu blir jag ju nyfiken på hur du "vill" att jag ska se ut :D
Snyggaste bilden någonsin, eller hur :D

I mitt huvud på påminner du något om Nemi så det är ju gaaanska långt ifrån :rofl: vet inte varför det blivit så!

Ni ser ut att ha det riktigt gutt i solen! Man blir ju helt lycklig nu när den håller sig framme :love:

kl

Några veckor gammal bild innan jag var påväg till festligheter :D
IMG_20130309_190557_zpsc32c9036.jpg

Hehe, folk som känner mig irl säger det också :D Jag är väl lite Nemi-aktig i mitt sätt. Tar det som en komplimang :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 084
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 706
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 498
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar