Sv: Bildtråd nr 6!
Men hur har du någonsin kunnat tycka du är annat är vacker
Önskar att jag såg så bra ut osminkad! Smink är det enda som hjälper mig att inte se ut som en totalt zombie (hej hej en till med sömnproblem)
Tack, det var otroligt snällt sagt!
Men du vet, det är det vanliga, man tittar sig i spegeln och ser bara en för hög panna, för stor näsa, mörk under ögonen, trist hår, blabla. Nu är jag bättre på att acceptera hur jag ser ut
Även om jag fortfarande tycker att det är GRYMT jobbigt att gå till frisören och tvingas se mig själv i spegeln med blöt, utkammat hår (the horror alltså).
Åh din stackare har du också sömnproblem? Fy fan, det suger ju så hårt för man mår ju så dåligt. Hoppas det ger med sig för dig, det gjorde det för mig förut när jag hade det jämt och ständigt. Och jag är övertygad om att du inte ser hälften så zombielik utan smink som du tror - typ alla tjejer jag vet dömer sig själva alldeles för hårt.
Tack snälla! Jag tycker att du har ett jättefint ansikte som du ska vara stolt över, jag skulle definitivt lägga märke till dig om jag såg dig på stan! Som tur är brukar man ju släppa lite av sina konstiga komplex när man växer upp och blir lite mer självsäker. Jag kan faktiskt känna mig precis lika fin helt osminkad, det beror helt på vilket humör jag är på.
Tack snälla själv! Jag håller inte med dig, men det är fint sagt
Och ja, som väl är så släpper de många (oattraktiva) nojor när man blir lite äldre. Så jävla skönt tycker jag, skulle inte vilja vara en självhatande 15-åring ever again. Förstår att du kan känna dig fin osminkad, du är himla fin!