Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

Men oj :o det kan jag inte alls hålla med om! Tycker jag har en tendens till att se ut som Quagmire (family guy) i ganska många vinklar. Har väldigt bred käke, stor näsa men små smååååå djupt sittande ögon. Vilket gör att få vinklar fungerar för mig:p

kl*
God morgon:
Snapshot_20130410_13_zps86539ffc.jpg

Snapshot_20130410_14_zps818e470b.jpg

Efter lite mer än en timmes fix:
Snapshot_20130410_55_zps36199325.jpg

Snapshot_20130410_74_zpsf50b7023.jpg

Det gör jag bara när jag ska sminka mig för Halloween eller utklädnad eller dyl. På tok för lat för något annat. :p

Det är bara att ta lite! Stör mig så fruktansvärt på att jag ser så manlig ut med min breda käke och haka. Men men! Mina kindben är jag väldigt glad över :d

Nja jag står knappast en hel timme.. men det tog en timme. För jag kokar kaffe och lite annat smått samtidigt:p men jag tycker det är kul med smink så mig gör det inget! Håret tar en del tid också. Ska ju sätta i löshåret och ha mig. Sällan jag är så ambitiös men idag så :O vaknade 2 timmar tidigare än planerat så:angel:

Haft sådant komplex för mitt leende så du kan inte ens börja förstå. LOG ALDRIG. Tycker jag ser så gammal ut (dock visar inte cam bilder de fina rynkor jag får runt munnen)
Men försöker göra det mera! Så taaaaaack så himla mycket:love: Härligt att höra att man inte ser ut som frankesteins monster när man ler :angel:

Jag håller med ovanstående, men förstår dina leende-komplex då jag lider/lidit av precis samma sak sedan jag var typ 12... Ett full-blown leende med tänder och hela kalaset kan se jättebra ut på mig, men på 8 bilder av 10 ser jag bara hemsk och lite crazy cat lady ut :o

KL

Gick till frisören utomlands för första gången idag och var ungefär såhär nöjd när jag kom hem:

20130410_122525_5165bf7eddf2b36f339e716e.jpg

En inch är tydligen inte en inch med frisörmått mätt här, och det känns som att jag blivit av med typ hälften av håret jag hade på huvudet! :( Efter att ha gnällt och jämrat mig lite bestämde jag mig dock för att rycka upp mig och vara glad ändå...:

20130410_122627_5165bf8ae087c370ad0ebf61.jpg

Snapshot_20130410_66_zps0e6150a1.jpg

Gahhhhh usch och ja jag har en smile grop på ena sidan, komplex delux den jävla gropen gett mig :devil:

Alltså det där var lätt den finaste bilden jag sett på dig, otroligt vacker! Och då är du ändå jävligt snygg på alla andra bilder också.

Senast ändrad:

Ja ett leende på mig får mig bara att se galen ut för det mesta.. så ler oftast bara lite diskret. Annars ser jag ut som en 45 åring med ålders komplex som botaxat pannan eller något.

Du var skit söt! Och hörre du, håret växer ut igen!

Tack fina Nyponros:love::bow:
Du är så fantastisk fin och lyckas alltid se så fräsch ut. En annan får ju anstänga sig för att ens se vaken ut!

Tror det är hela kombinationen men den breda käken, röv-hakan:devil: och de mulliga kinderna gör att jag helst inte tar bilder där jag ler. (Även om jag på senaste tiden försökt ändra detta, man ser lite trevligare ut med ett leende;) )

Mina tänder är jag iaf hyfsat nöjd med (hade inte skadat med lite vitare tänder), aldrig behövt tandställning eller liknande, alltid varit raka och fina :D det är jag minsann glad över!

Är din fiina häst gigantisk eller ser det bara ut så?:grin:

Han är typ 170 så han är inte så gigantisk. Dock har han ju rätt mkt hingstnacke... Och jag är inte så jättestor (1.65 lång typ .... utan klackar :) )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 084
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 706
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 498
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar