Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

Den förra frisyren var mycket bättre... Jag klippte mig igen i torsdags för att håret blivit så galet slitet av min blekningsmisshandel :p Så nu är det ääännu kortare... :( Gillar inte! Men det växer väl ut.

Här ser man mer hur kort det är... LÄNK

Ni är så fina, både du och katten och du passar jättebra i den där korta frisyren, även om du inte fattar det själv :D (och det här var alltså ett svar till Nagelacksberoende, men det syntes ju inte när man hade ändrat inlägget lite)

Jag har också fotograferat mig och katt.
Såhär såg vi ut idag.
b7722608a5c311e289de22000a9f1406_7.jpg

(katten funderade på om hon ville hoppa upp på garderoben eller inte :D)

Nä, nu tycer jag det blev för mycket fina tjejer och fina katter i den här tråden :p
... så här kommer jag som inte kan se normal ut framför en kamera och med några av mina möss:

2meegyr.jpg

Ursäkta min fula gamla mössa men ligisterna bara klättrade in i håret och ville inte vara med på kort när jag hade håret utsläppt, det blev bara bilder så som den sista bilden! :eek:

Tack så mycket, man kan trolla ganska mycket med ljust, ljust färgade linser för att förstärka sin egen ögonfärg. :D

jag satt lite och funderade på det faktiskt ^^ Att du hade så otroligt ljusa ögon, men det var jättefint! Och du är grymt fin i håret också!

Tack så mycket!
Jag har väldigt, väldigt ljusa ögon redan innan, Ljust gråblå. Men brukar ibland lyxa till det och köpa ljusblå linser för att förstärka färgen, måste hursomhelst ha linser. :)

Awww, taaaack! :')

Vad fina ni alla är :)
Hade råttor när jag var mindre och det är underbara djur!

Åh tack! Ja, de är helt underbara -har varit med möss i ett drygt halvår bara och det bor redan 13 st här :rofl:
Råttor hade jag gärna haft också, men det får bli någon gång i framtiden!

Haha, råttor/möss som trasslar i håret är så himla oskönt! Söta är ni allihopa iaf. :D

Haha, speciellt när de typ bygger ett jäkla bo där inne och flyttar in :rofl: Tack!!!

Men guud vilka söta möss. :love: Och grymt läckra piercingar på dig! Är det anchors?

Hihi, de är riktiga charmtroll de där :love:. Oh, tackar - yes, det är ett gäng anchors! Tänkte köra skindivers först för att man kan sätta dem lite längre upp typ, men så ångrade mig i sista sekund för att jag ville ha möjligheten att byta smycken. Vet inte riktigt hur länge jag haft dem nu (2 år kanske) men jag har minsann inte bytt smycke en enda gång :rofl: - men jag kan och det är det som räknas! :p

Jag valde också anchors för att kunna byta smycken, det är ju lite roligare att kunna variera sig om man vill. :D
Råkade dock slita ut två stycken, men funderar på att gå och se om man kan göra nya på samma ställe igen trots ärrvävnad.

AJ?! Fy fasiken, jag råkade brutalt dra en handuk rätt över mina under början av andra veckan då de inte hade läkt mycket alls, kan tänka mig att det känns lite så att slita ut dem - fast värre! :S

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 082
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 706
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 498
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar