Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

Snyggfolk hela högen! Här kommer en bild på mig från idag!

644441_405445809554706_146190714_n.jpg

Aw taack! och ja det är nog faktiskt första bilden som hamnat här! Det var först idag som jag kom på hur jag skulle ladda upp bilder om jag ska vara ärlig! :p

Härlig kvälls-egoboost det blev, tack snälla! Ja det var väl på tiden att jag slutade vara så anonym känner jag! ;)

Gud vad vacker du är! :love:
Och ser nog typ ut som jag tänkt mig också(annars har jag alltid fel, haha). DU är verkligen jättefin!

Men jisses, tack fina fina du! :love: och vad roligt att du hade en stämmande (? jag och ord om kvällarna... meningar med för den delen! :D) bild av hur du trodde jag såg ut! Sånt är roligt! ;)

DINA ÖGON! Formen, blicken de är blåa också va?:D
*avundsjuk*

kl*
Senaste
44869_578071615549825_169451996_n.jpg

547163_577651192258534_302310176_n.jpg

Luggen stylade sig själv efter jag råkat låta håret torka medan jag haft det i en "boll på huvudet" så I just went with it :p

Otroligt vackra ögon! :)

NotlikeI: Vad är det för läppstift du på nedersta bilden? Superfint! :)

Men tack goa ni, mina ögon är nog den kroppsdel jag själv är mest nöjd med faktiskt när det kommer till mitt utseende. De är dock inte blåa men gröna! ;) NotLikeI- snyggchock!!! :)

Har en mörkröd läppenna från okänt märke (lite rosa i tonen och matt) Sedan ett billigt 10 kr läppstift på det från nordic cap! För priset är det ur bra! Bra pigmenterat :) luktar lite kokos.. mums:d

Aha tjusigt! Har jag med, men det är något visst med just blåa tycker jag. Dock är jag nöjd med att ha gröna. Lite mer ovanligt :D

TACK!

Kl

Programfest igår med sittning och sen släpp på kåren. Temat var Skogens väsen, därav de snygga outfitsen :D Jag längst till vänster :)

de7631da3de7689022f777e71186b98f_zps3b39a53e.jpg

Ja dem klagar jag då inte över! Tar jag dessutom på lipplummer så ser det ut som om jag fixat läpparna :D

Lite rödvinad, ganska rödgråten, men mest upphånglad...
Jo men det blev ju både en rätt intressant och en rätt så bra kväll. Ändå.
Tror jag...

DSC_0661_zpsd8952001.jpg

Ser ju iaf piggare ut än förra bilden... eheh.

Eller hur är dem! Jag är helt kär i dem:D Jag budade hem dem från tradera men tror de ursprungligen är ifrån gina. I sommras hade de ju en massa olika short, typ ett nytt par varje vecka.

Jag letar febrilt efter ett par till, men alltså tycker inga är snygga i jämförelse med dessa :o:p

kl*
Skulle ut på krogen men fastnade hemma, hade ju allt jag behövde, pojken min, sällskap, vovven och tequila sunrise :D
399908_578998875457099_807768988_n.jpg

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 082
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 706
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 498
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar