Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

Du är så snygg, och ditt hår. :love:

kl

Fick för mig att inte orka fixa håret innan kvällens sent påtänkta utgång, och blev nyfiken på hur jag skulle se ut med stram hästsvans. "Som en man" löd svaret :D, och håret fick bli utsläppt och plattat ändå. (Men det såg faktiskt nästan lite alternativt bra ut med lite dragande i brightness-mätaren.)

IMG_1888.jpg

Alltså du är stilig kvinna!

LindgrenV:
:love: Har du färgat håret mörkare rött eller är det bara bilder? :)

Oanki- jag brukar inte heller kommentera bilder men kan inte låta bli att göra det nu. Både bilderna och du är jätte fina! Är det en kompis som tagit bilderna? Har du sminkat dig själv?

Och alla ni andra är också så fina, det är så kul med bildtråden för man ser verkligen att alla människor är vackra, oavsett hur man ser ut!

Tack! =) Det jag som fotat med webkameran på datorn :P Och jag har sminkat mig själv också :)

KL
Hade "födelsedagskalas" för sambon idag, brukar oftast gå i mjukisbyxor på söndagar men fick ta på mig klänning dagen till ära :p
instacam_2013-03-03_03-08-01-_5133650fddf2b3664c030d84.jpg

Doglover: Tack så mycket!

EmmaBovary: Tack! :) Jag tuperar nästan allt hår i bakhuvudet, sprayar för varje "lager" och sen slätar jag till det ovanpå.

Tack du! Haha mja, vi var lite överallt men till slut hamnade vi på Glenn Sportsbar tror jag det heter, jättelitet ställe. Men där fick vi sitta ner i alla fall :D

Vilken vacker sleeve-tatuering!:love:

kl: Jag och karln min var ut i fredags så jag passade på att ta en bild när jag "piffat" till mig ;)
snapshot_20130228_3_512f70789606ee6e7fe222d4.jpg

Lockarna är gjorda med "påsklämmor" från ikea ;) Lite skonsammare mot håret än locktången och nästan bättre resultat för mig som har långt hår :D

Jag måste fråga dig, hur lång tid tar det egentligen att få den längden på håret?

När jag var i samma ålder som min tös (4 år) så hade jag hår ner till midjan och visst, hennes är lockigt men jag tycker ändå det växer långsammare än rakt hår? Eller inbillar jag mig?

Så här långt har hon nu vid 4 års ålder.

2012-06-27_221305_51350486ddf2b345e82569fd.jpg

Vilka prinsesslockar! Lockigt hår ser kortare ut just för att det lockar sig. Hur långt är håret om du drar ut en lock? Jag gissar på att det går ner till midjan då :) Min systerdotter( 5år) har nästan till midjan men hon har nästan rakt.

Jadu, för min del har det tagit ca 3 år :) Jag har klippt det ett par gånger under dessa år, men då bara toppat. Går i trean på gymnasiet nu och hade denna längd när jag gick i nian:

542912_3182277071538_1995186057_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 112
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 710
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 498
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar