Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

Åh men tack kära du! :love: Just nu har jag såna där dagar när jag känner mig fabulous hela tiden men det lär gå över lagom tills jag kommer hem igen :p

Vad du strålar :D

Här har vi antitesen, hade tappat bort alla kompisar och stod och somnade i ett hörn när vimmelfotografen dök upp

mg_5329.jpg

Ja, jag är inte så bra på hela den där "se cool och snygg och sval och smal och elegant-ut-på-bild"-grejen som alla andra tjejer verkar naturligt vara mästare på. MEN JAG ÄR INTE BITTER ;) :D :p

Haha jag hatar att vara sval!!! Aaaah varför visa poser och inte den man är i studen, liksom. Määäääääh!!! Jag ser nog en smula sval ut ovan men det handlade mest om att jag behövde fokusera på att hålla ögonen öppna och hållningen upprättstående :angel:.

kl

Farligt att inte vara sysselsatt såhär på kvällen/natten. Sitter och funderar på om jag ska bli rödhårig? typ såhär (lite rödare, och givetvis jämnt -detta är färgen som blev första blekningen från svart).

8852a780890d11e2b9da22000a1faf53_6.jpg

Är blond nu och har varit sedan förra våren när jag beslutade mig för att överge mitt svarta hår (som jag saknar).

Men guuud vad snygg du är.

kl

Som kontrast till alla superredigerade bilder jag brukar köra på:

IMG_2078.jpg

Det blev lite mycket vin på lite kort tid kvällen innan (varav det sista glaset svepte på ca 30 sekunder), så morgonen därpå ägnade jag åt att sitta på Köpenhamns Hovedbanegårds toalettgolv och även inspektera insidan av deras toalettstolar lite närmare. :angel: Har fan aldrig varit så bakfull i hela mitt liv. Tur att jag inte har kräkfobi, då hade jag dött redan under natten.

Kl
Gud vad alla är snygga!

Joinar väl tråden genom att bidra med en trött och osminkad bild. :cool:
ma8msl.jpg

Du ser onekligen lite trött ut på bilden men jag tycker du ser fin ut. Byter nästa vilken dag som helst med dig :D

Önskar jag såg sådär snygg ut när jag var trött!

*KL*
Jag har gått och blivit rödhårig! :D
Stormtrivs även fast det känns lite ovant fortfarande, men det känns mycket roligare än det tråkiga jag hade innan.
pic_513b9d64e087c34bbc584976.jpg

pic_51402f079606ee298dc56728.jpg

Och så timmen innan frisören.
pic_51402f07e087c304b3e8748a.jpg

Så snyggt! Du passar så bra i det. :D
Önskar jag hade modet att färga mitt hår rött också, tycker det är så läckert.

kl

Såhär såg jag ut idag. Skönt att få bort luggen ur ansiktet :p

pic_5140de7eddf2b36903049482.jpg

Du är skitsnygg i ditt röda! Det gav mig en spark i arslet att ta tag i mitt utväxta, hemska hår. Just för att du och ditt var så galet snyggt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 104
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 709
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 498
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar