Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Själv var jag hos min vän frisören och klippte luggen igår.
Förut var den lite mer flikig, nu blev bredare, tjockare och chop-chop spikrak.
Älskar den!
Vi satte även i lite roliga slingor (med clips) som jag köpte på ebay för ett tag sedan. Jag gillar att se ut som en my little pony i håret
De här färgerna är det, och det blev sjukt snyggt med ljusrosa, orange och vita slingor i guldblont hår.
Oanki- jag brukar inte heller kommentera bilder men kan inte låta bli att göra det nu. Både bilderna och du är jätte fina! Är det en kompis som tagit bilderna? Har du sminkat dig själv?
Och alla ni andra är också så fina, det är så kul med bildtråden för man ser verkligen att alla människor är vackra, oavsett hur man ser ut!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.