Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

KL

Jag och chips!

Snapshot_20130222_5.JPG

Haha, apropå det. När jag var hos optikern igår trodde hon att jag gick på högstadiet. Jag fyller 28 i år....

:D

(Håller med om snedluggen)

Själv var jag hos min vän frisören och klippte luggen igår.
Förut var den lite mer flikig, nu blev bredare, tjockare och chop-chop spikrak.
Älskar den!

lisa-februari-2013-svartvit.jpg

lisa-februari-2013.jpg

Vi satte även i lite roliga slingor (med clips) som jag köpte på ebay för ett tag sedan. Jag gillar att se ut som en my little pony i håret :angel:
De här färgerna är det, och det blev sjukt snyggt med ljusrosa, orange och vita slingor i guldblont hår.

hairyscary.jpg

Oanki- jag brukar inte heller kommentera bilder men kan inte låta bli att göra det nu. Både bilderna och du är jätte fina! Är det en kompis som tagit bilderna? Har du sminkat dig själv?

Och alla ni andra är också så fina, det är så kul med bildtråden för man ser verkligen att alla människor är vackra, oavsett hur man ser ut!

Till er alla: VAD FINA NI ÄR!!

Jag har aldrig visat mig. Eller ja, jag är inte ens särskilt aktiv, hehe. Dock läser jag här varje dag. Nu ska jag visa mig: (håll i er!)

535605_10200164381885924_1055288412_n.jpg

Det är sjukt fint!

Jag förra lördagen

0170236a7df411e282a722000a1f9d5f_7.jpg

I min silvriga "sparkdress" ;)

670543fc7e7311e29d8c22000a1fbd8b_7.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Tack! Vad glad jag blir :laugh:

Och angående chipsen, tycker dom smakade helt okej, inte det bästa jag smakat, men inte heller det sämsta ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 120
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 710
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 498
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V