Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag brukar inte ofta kommentera folks bilder i såna här trådar men jag föll totalt för bilderna på dig. Så magiska på nåt vis i mina ögon. Jättefin är du!
Kl
Hemlig: Tusen tack =) Jag är jättenöjd med bilderna trots att det är webkameran
Krulltroll: Hur sitter hatten fast? snöre under hakan eller fastnålad i håret? Älskar den! =D
Jamen det kan du också få väll? Om du bar la bågen lite längre ut liksom
Tack tack! Har aldrig plockat mina så har ju ganska mycket päls att leka med, rakar bara vingarna och det som ploppar upp runt brynet
Jag har ingen båge att leka med..
Jag förlänger brynen med en penna och plockar längst ut ovanifrån för att få det någorlunda bra. Men du kan ju alltid säga på Växjöträffen om det går att göra något åt dom. Får ta med en pinsett i väskan
Då gör vi så här. Jag slutar pilla på dom alls tills vi alla ska ses, så får du fixa till dom sen och visa hur du gör. Jag har krigat med mina i snart 15 år!
Såhär ser mina ut efter ett mjölke, omålade och oborstade. Behöver dessutom raka till dom och klippa lite
Jag har egentligen ingen båge på mina men rakar så att jag får lite båge sen fyller jag i dom så att jag lurar ögat att tro att de är mer båge på dom än vad det är Borste + penna + ögonbrynsskugga =
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.