Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

Jag hamnar sällan på bild men är 2 från idag =)
560118_10151330569378460_1452454156_n.jpg

482494_10151330569418460_131424015_n.jpg

Jag brukar inte ofta kommentera folks bilder i såna här trådar men jag föll totalt för bilderna på dig. Så magiska på nåt vis i mina ögon. Jättefin är du!

+ Hallonsoda

Tack så mycket :)
Tar nog ett tag att vänja sig men jag ser inte helt nördig ut i alla fall :p

*kl*
Trollet har varit på bröllop i helgen då trollsystern gifte sig ;)
Och på bröllop är hatten på och man är glad :D
549200_10151347376378789_73714855_n.jpg

Kl
Hemlig: Tusen tack =) Jag är jättenöjd med bilderna trots att det är webkameran :p
Krulltroll: Hur sitter hatten fast? snöre under hakan eller fastnålad i håret? Älskar den! =D

Älskar dina ögonbryn!
Önskar mina var mer naturligt formade så så dom kunde bli lika snygga som dina.

Jamen det kan du också få väll? Om du bar la bågen lite längre ut liksom :)
Tack tack! Har aldrig plockat mina så har ju ganska mycket päls att leka med, rakar bara vingarna och det som ploppar upp runt brynet :angel:

Jag har ingen båge att leka med..
Jag förlänger brynen med en penna och plockar längst ut ovanifrån för att få det någorlunda bra. Men du kan ju alltid säga på Växjöträffen om det går att göra något åt dom. Får ta med en pinsett i väskan :D

Tack! Älskar oxå min hatt.
Den är ett fynd från kappahls barnavdelning och sätts fast med hårspänne som sitter under brättet :)

Då gör vi så här. Jag slutar pilla på dom alls tills vi alla ska ses, så får du fixa till dom sen och visa hur du gör. Jag har krigat med mina i snart 15 år!

Jag vill ha tätare ögonbryn, hur får man det? :angel:
Tycker jag har fin form och jag rör dom inte, men tycker ändå att de är så... Glesa :angel:

Man fyller i ;)

Såhär ser mina ut efter ett mjölke, omålade och oborstade. Behöver dessutom raka till dom och klippa lite :D

0F67F0F9-886A-4C94-A62E-5A204A50F540-3188-000000F43D767170_zps4a3a3897.jpg

Jag har egentligen ingen båge på mina men rakar så att jag får lite båge sen fyller jag i dom så att jag lurar ögat att tro att de är mer båge på dom än vad det är :) Borste + penna + ögonbrynsskugga = :love:

Tänkte precis skriva samma sak som Monifa... Finns inte så mycket mer att göra än att fylla i om man har glesa bryn ;)

Jag kan också slänga in en bild på mina sen. Tyckte ändå vi hade rätt lika. det kanske är att jag fyller i dom fel bara.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 120
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 710
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 498
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V