Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Oj! Dåligt av mig att ha missat den då
Var det längesen du köpte den?
Vad innebär lite? Jag behöver ganska rejält figursytt för att det ska sitta snyggt, men jag hade för mig att du var likadan så jag blev lycklig av att se den på just dig!
Den är helt klart figursydd för att vara från HM deras tröjor brukar ju annars vara bland det värsta som finns gällande passform, men i och med att det är en så enkel modell så tror jag inte att det skulle vara svårt att sy in den i t.ex. midjan heller. Den sitter fint på mig i alla fall.
KL
Klippte av en bit på mitt hår idag, men det stillade inte min längtan om förnyelse...
Såhär ser det ut nu
Innan såg det ut såhär (fast det hade börjat bli väldigt slitet den senaste månaden)
Är till och från extremt sugen på att färga tillbaka till det orangea/eldröda jag haft innan. Och jag skulle faktiskt behöva lite hjälp, vad tycker ni? Vilket passar jag bäst i?
Hade en lite mjukare, mer orangea än badamrött innan också (bilderna här över är en permanent färg, medan den här var en toning)
Haha, vad galet (bokstavligen talat) snygg du var på den där sista! Ser ut att passa finfint i både hår och sminkning
KL
Jag var på gala/bal i går kväll, och två inte så tokiga bilder knäpptes om jag får säga det själv. Längtar dock till varmare tider med brunare hy och blondare hår...