Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

kl

idag

04b3cf3463bb11e29f3f22000a1f978e_7.jpg

Snygg käklinje du har! Och ansikte också för den delen! Om jag varit du hade jag skippat lugg-snibben, den döljer snyggheten ;)

Jag häromkvällen, dödstrött, nedfrusen och hade lipat ca 2 timmar (hey dramaqueen :p )

2d5fa88e626e11e2896422000a1fb003_7.jpg

Gråtande dramaqueen till trots, du är skitsnygg!

*kl

Två allvarliga fyllebilder och en mysbild:D

IMG_5732_zpsc5bf3fe6.jpg

IMG_5729_zps7f13f589.jpg

IMG_5796_zpsaa4f440a.jpg

Stackarn ligger på rygg och gosar, därför hon ser lite vriden ut :D :love:

Tack :) haha, skippar jag luggen har jag inget hår :D fast kan ju iofs "lägga upp den" (som på föregående sida), men det var jag alldeles för lat för efter stallet på morgonen ;)

Du är assnygg, har ett så speciellt utseende -orättvist

tack så mycket!:)
Det är den gosigaste nosen någonsin, som just nu ligger och småsnarkar nedanför sängen:D

kl*
Sminkade mig igår, men orkade inte fixa håret så då blev det peruk! :D
Har lärt mig "smälta" ihop bilder i mitt gamla cs 3 precis. Så det är långt ifrån bra gjort men nu kan jag äntligen göra mer än att ta bort ev. finnar och förstärka färger i ps:laugh:
65816_535432196480434_1368232062_n.jpg

:bow: Tack! Inte lätt att sminka så djupt sittande ögon som dessutom är väldigt små. För mycket svart förminskar ju dem ytterligare, försöker fortfarande lära mig att applicera eyelinern också.. suck:D

Du är så himla fin! :) (Och jag känner igen fenomenet "allvarliga fyllebilder"... Har ett antal sådana i min mobil :angel:).

Vovve! :love:

Tack snälla fina sleepan! :love:

och Lillelorden också, och kul att fenomenet känns igen:angel:. Jag brukar väl ha typ...20 såna bilder i mobilen, och lika många med olika kompisar. Man tror tydligen att man är väldigt het och fotogenisk när man druckit några glas:D

Japp, och sen upptäcker jag dagen efter att min känsla för hur otrooooligt het jag var inte riktigt stämde? :confused:

Du verkar ju däremot lyckas bli schnygg ändå :D.

Dina kindben och din form på käken är bara to die for:love:

kl*
0998331c658911e29fa922000a1f8feb_7.jpg

Dagens smink, inte alls nöjd. Men fick komplimanger om det så något rätt gjorde jag väl:D

Behöver fixa utväxten, men just nu saknas pengarna så får leva med den ett tag til:devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 204
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 753
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 499
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18