Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

Pffft! Det är bara att kladda på lite, övning ger färdighet säger man ju:D

Jag önskar att jag hade något annat än dåligt hm smink att sminka mig med. Ska investera från MUS när det väl finns pengar till det. Vill kunna sminka mig riktigt fiiiiiint. Med mycket färg!:laugh:

kl

dsc_0050_510033b9ddf2b3599876efd3.jpg

dsc_0065_510033d79606ee686868c37a.jpg

Översta var en riktigt härlig vinterbild! :love:
Och en såndär vit flufftröja har jag med, så sjukt skön :D

kl

Kapade luggen sådär 10-15 cm (okej, den är lång ändå, men mycket mer hanterbar nu :D )
IMG_20130122_143639_zpsadaa0f52.jpg

IMG_20130122_144603_zps8bc5cea4.jpg

Får du sånna färger med hm smink??!! :eek:
Shit du är duktig kvinna. :bow:

Jag får helt enkelt lägga om vardagspusslet så kanske jag hittar tid att leka loss lite. Annars är du välkommen att instruera ;)

Snälla!! säg iaf att du har lösögonfransar :eek: :love:

Vem som helst annars hade sett ut som om man hade fått en stjärnsmäll med röd ögonskugga men du :love::bow:

*känner att jag börjar utveckla ett hysteri för dig som inte kan vara hälsosamt* :angel::o

Jo det är lösögonfransar. Mina bästa vänner :love: har så djupt sittande ögon att jag behöver dem för att se lite mer vaken ut.
Ögonskuggan är ju egentligenen rosa och en orange :D
hahaha va gullig du är! :o
Jag har plötsligt fått så mycket inspiration till att sminka mig. Brukar knappt orka dölja mina mörka ringar under ögonen :angel:

Tack och detsamma!

Fuktar du skuggorna nått för att få mer pimentering att fastna på huden (eller hur :devil: jag ska förklara det) eller kakar du på tills det är tillräckligt eller har HM äntligen bättrat på sina skuggor? :D

Använde ett orange läppstift och duttade på ögonlocken :D Då fäste ögonskuggan bättre :) man får vara lite påhittig när man är fattig!

Tack! var så himla fint väder, så det blev lite snabbt påkommet = gammalt halvt avtvättat smink och håret var sådär härligt "delat" bak XD glamoröst!

Tack fining! Haha goa armar? :P

Superfin är du!

KL

Fotade lite med en kompis i dagens fina väder!! Rör mig som en kratta framför kameran men ett par bilder tycker jag blev helt okej :)

DSC_0200_zps2b1a6348.jpg

DSC_0169_zps138d3c11.jpg

DSC_0163_zps8c9e7021.jpg

DSC_0235-2_zpsb019dd44.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 164
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 734
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 499
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar