Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Åh, tack för den kommentaren! Jag skrattade så jag kiknade! Inte åt mannen på bilden. Men åt Lasse Kongo på modeveckan..
Tack för att du fick mig att asgarva efter en sååå stressig och pissig dag!
Dagens på mig, dock är ansiktet avklippt men äsch Tyckte jag passade ganska bra i jackan, men köpte den inte då den var alldeles för dyr för den låga kvalitén. Plastigare knappar går nog inte att hitta
Kropp & Själ Blir galen, jag brukar gå och plocka och sortera i vilan mellan seten. Här är det inte så mycket cirkelbana men vikterna lämnas kvar på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.