Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

kl

Gud vad snygga alla är!! :love:

Själv har jag inte lagt upp någon bild på mig själv på evigheter, men här kommer i alla fall en ny:

bilbild_zps9669c4f7.jpg

kl

Gudars vad alla är snygga då! :o försöker lägga upp bilder själv men får det verkligen inte att fungera! :cry:

Ja, Rix FM väl, om jag inte minns fel. :p Dock rätt längesen nu. Men de läste upp några av inläggen från början av tråden, men sa aldrig vilket forum det var från.

kl*
Så invigde min nya dator som jag fått i julklapp, idag (haha jag har varit för lat och hållt mig till min lilla notebook fram tills idag:o)
Så var tvungen att testa camen.. min andra laggar som tusan så skypa på den kan man glömma men denna är ju sådär hundra gånger bättre:D
Lite ego bilder med, känner mig lite sådär halvt elegant med håret uppsatt:
252101_528030647220589_1135250862_n.jpg

37097_528030727220581_323525880_n.jpg

215638_528031000553887_118159761_n.jpg

Så är det!:D
Från insidan och ut också, buke är verkligen pretty awesome!
Jag har aldrig varit på ett forum med bättre stämning:)

Duuu ja!
Mina läppar ser lite mysko ut. Ätit chilli lasange med sweet chilli sås till. Så hela munnen inklusive läpparna svullnade lite :angel:

Haha, nej jag tycker dom ser fina och puffiga ut! Mina läppar är helt platta... Borde puffa till dom lite.

Nu när jag är inne på mobilen ser jag att bilden är upp och ner! :p På datorn var den i alla fall rättvänd, men något har blivit helknas...

Är bilden felvänd för er med?

Den är rättvänd! Min bild i en annan tråd såg också felvänd ut i telefonen... Måste va nån bugg. är den uppladdad via photobucket?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 348
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 774
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 524
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 031
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar