Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

Ett halvt helvete är det att hålla fint. Jätte trött på det redan:angel: Funderar att köra lila/rosa när min röda färg tar slut:D

Ja efter att styla håret 3 gånger och sminka sig i 1 timme så ser man väl inte så pjåkig ut. Annat är det när man stiger upp på morgonen:angel:

Kombinationen lila/rosa tror jag blir riktigt snyggt det också, lila grund med rosa toppar skulle troligen bli grymt tufft. ;)

Men jösses så snyggt coola alla är då! :love: Själv ser jag i princip fortfarande ut som när jag var 15 (vilket alltså är 5 år sedan), men funderar på att slå till med någon typ av förändring inför sommaren för att ändra på den saken. Well well, här har vi mig igår kväll i alla fall, blond och glad as usual!

radisson_night_out_13_50e87294e087c30a5778bc8d.jpg

Äsch varför ändra på något som är bra liksom! Ur fin ju!:laugh:

kl*
För att visa att jag faktiskt ser ut som en helt vanlig mänsklig zombie när jag inte lagt hundra år på att fixa mig.
Här har jag fyllt i ögonbrynen lite lätt och har lite mascara, and that's all.
fbe5939054c111e2884a22000a9f1588_7.jpg

men cheeesus vilka ögon!

mineur : du är ju otroligt söt! i could just eat you up! :D

det är ingen som är snäll här - dina ögon ÄR helt fantastiska!!!

vore jag du skulle jag aldrig ens öppna munnen, bara snärja alla karlar och kvinnor med mina otroliga blåa ögon :D

Men verkligen!

Nästan så man borde skriva en uppsats om detta fantastiska fenomen :D

Eftersom Misslyckat sex-tråden redan varit på tal i radio tycker jag självklart att detta område är värt ett eget omtalande. ;) Måste vara sveriges snyggaste forum!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 369
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 778
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 533
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 031
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar