Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

aaaaaaw! :D tog en sån på mig och kise igår också. katten har fått vara med på mååånga egobilder i sitt liv.. hehe :angel:

får se om det går att ta från fb, annars får ni vara utan.

247658_10152176770975319_2080201919_n.jpg

Emma Watson? Hon är ju typ världens snyggaste människa! :eek: Så ... tack! :D Hehe. Kan inte se mig mätt på henne. Hon är liksom ... .. underbar? Haha.

Haha :D Ja hon är tvärsnygg! Du med! :D

Är faschinerad över att hela bukefolket är så himla snygga! :eek:

Tydligen en bra idé att göra vid sig när man är lagom berusad :3 haha! nej men kännde mig för en gångs skull fin nog att visa mig ute bland folk :D

KL

niphredils storslagna debut i bildform någonsin på buke! här tillsammans med mina älskade, älskade syskonbarn :love:

Photo_00010_zps3945aceb.jpg

Photo_00013_zps2301b205.jpg

Och såhär ser jag ut när jag inte har barn i halva ansiktet:

dasprofil_zps7ee3d194.png

Så, nu kan ni sova gott när ni ÄNTLIGEN vet hur jag ser ut! :p

Haha TACK allihop! :D Vad gulliga ni är!

Om några dagar får jag massa bilder från när jag var i Istanbul, akta er för bildbomb då! ;) [obs skämt alltså]

Senast ändrad av en moderator:

Jag håller med resten av medlemmarna, snygg är du! Välkommen till bildtråden ;)

Håller med övriga om att du är jättefin, och kul att få ett ansikte på dig! :D
Haha vi får väl se! :D

(mycket praktiskt att träffa någon när man är ute och reser som tycker att man är jättesnygg - för då tar den personen så många bilder på en :D)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 119
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 710
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 498
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Nyårstråden
  • Textilåtervinning