Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

Du är grymt snygg!

kl

Jag igår före whisky, cider, gin, öl och likör och innan jag ägnade och ännu ägnar hela den här dagen åt att vara så bakfull att folk frågat om jag rökt på. Meneh... kul var det! De delar jag minns i alla fall. :D

IMG_1450.jpg

SNYGG ELLER?!?!

Aja borde kanske trycka upp mitt ansikte här jag med:

377705_4248663388347_163058163_n.jpg

Inkopierat från facebook så chansen risken möjligheten att det ska fungera är väl ca noll. Annars får jag väl be att få återkomma då pixbox står till tjänst igen.

Men åh! :love: :love: :love: på både dig och Stormkast!
Fy sjutton vad snygga ni är! :eek: :D

Fazeem: Tack! :o

Jättesnygg du med! :love:

Jag själv skulle vilja bjuda på en bild mendåsåattehhh, jag är förkyld. Med sveriges största påsar under ögonen och fettigt hår så jag skippar det idag :grin:

Kan bjuda på en inte alltför dagsfärsk bild dock: :angel:

250175_3663374738679_958888446_n.jpg

Yo, hot stuff!
....vilken likör? VILKEN LIKÖR??

Och här är jag, egobild-från-hiss-instagram-yeah :p
299392_10151023340121090_1239268118_n.jpg

Och förresten NotlikeI, din kropp är så sjukt snygg, just so you know!
Galet.

+ alla andra

Tack snälla ni!
Och jag hade likör på bussen, jag kastade en flaska där vid parkbänken, remember? ;)

hade du likör och whisky?
Men alltså så länge det inte var något vi fick för oss INNE på Liljan så är jag glad ;)

Japp! Jag behövde ju skölja munnen med något efter whiskyn. :angel:
Haha nej, det är lugnt, där hade vi bara öl. Och den fantastiska ginen. Åh, Gud. Gin.

Snygg!!

KL

Inte pigg för fem öre :p Tvingar just nu mig själv att vara vaken (med hjälp av flytande koffein i form av kaffe), för att plugga. Går inte så där superbra eftersom jag gör en massa annat i stället (som att ta egopics). Min hjärnkapacitet har redan sjunkit avsvärt då jag glömmer både ord och bokstäver när jag skriver :grin: Not good!

Ringarna under ögonen börjar redan göra sig påminda och klockan är bara 01.20 :cool:
picture0017_506a24a1e087c319dabf9e07.jpg

:D
Älskar att jag fått höra den, på allvar, en gång.. Okej det var på en Banditbåt, men ändå.

Vad har du för färgbomb förresten? Vill minnas att du fick till en grym nyans några sidor bak, eller.. i nån tråd iaf :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 110
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 710
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 498
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar