Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

Jag hade allvarligt inte blivit förvånad om du sagt att hon var en 35årig tvåbarns morsa. Visst, en jävligt snygg och fräsch sådan, men förvånad? Nej. :eek:

Trevligt! Jag tycker att hon ser ung ut, hade tippat på 18-års åldern. Fan kul att vara modell, man måste leva med att folk tycker en massa om ens utseende liksom. Typ få höra att man ser ut som en 35-årig tvåbarnsmorsa när man bara är 16.

Det blev ju skitsnyggt! :love:
Jag tycker att det framhäver ditt vackra ansikte på ett väldigt bra sätt.

+ Thrillie

Här finns inga vackra ansikten, men tack snälla ni! Då får de kanske stanna, om inte annat för att det känns skönt att för en gångs skull inte se ut som ett 13-årigt emo. ;)

För mig är det inget negativt att vara 35 årig tvåbarnsmorsa... jag menade inte att det kanske var den kategorin jag spontant skulle lägga hennes utseende i, men jag hade som sagt inte blivit förvånad. Det finns många, väldigt heta, innerstadsmorsor.

Själv har jag (då 26) fått kommentaren "du kan va allt mellan 30 och 45". Min reaktion var att jag skrattade.

Ja men det är väl knappast en komplimang att säga att någon ser ut att vara 20 år äldre än vad man är?

Och även om du inte bryr dig så betyder ju inte det att andra inte bryr sig (jag trodde du var äldre förresten, då brukar man förstå att ålder kan vara känsligt ). Jag menar, man får väl tänka på att man pratar om en annan människa?

Nja jag skulle inte karegorisera det som varken komplimang eller förolämpning, för mig var det ett konstaterande.

Ålder kan väll vara känsligt i alla åldrar och jag var väll för snabb på tangenterna eftersom personen i fråga inte ens är "här" själv, jag kunde nog tänkt ett steg längre innan jag skrev så. Jag tänkte inte på det själv eftersom det inte fanns något som helst elakt menat bakom det. Men jag ber om ursäkt till... Ehum... Modellen för ett okänsligt uttalande. Eller nått.

Mm känns lite taskigt med tanke på att hon inte är här. Sen måste jag säga att jag verkligen inte håller med - tycker hon ser ung och vacker ut (om än vuxen).

Kanske är du väldigt van vid att höra att du ser så mycket äldre ut så att det inte bekommer dig? De flesta jag känner skulle ta +20 år som en förolämpning.

Jag blev nog lika lite förvånad över att hon var 16 som jag blivit OM hon var 35. Tycker det är extremt stora skillnader på folk, min kommentar var till att Törnblomma tyckte sig se gammal ut jämte henne.
Och nej, jag får inte ofta höra att jag ser mycket äldre ut, däremot har jag nog tillräckligt bra självkänsla för att inte ta illa upp för att någon tycker jag ser äldre ut. Det säger lixom inget om mig att nån random dude tycker att jag ser 4-19 år äldre ut än vad jag är?!

Jag tycker också hon är vacker, i mina ögon är man inte ful bara för att man har fler år på nacken.

Wow! Hur ofta måste du färga om håret så det är sådär lysrosa? :)

Det håller ganska länge men jag kör på balsammetoden vilket är ganska milt mot färgen också behövs det inte tvättas så ofta heller. (När jag hade blått hår och använde vanligt schampoo så fick jag färga om det varje vecka för att det skulle hålla sig snyggt.)

Färgar om det varannan vecka när utväxten börjar synas, då brukar håret vara några nyanser ljusare också.

Tack! Åh men känner igen dig oxå ju, ja jag har varit på Taffsnäs för många år sen :p

Nej men vad kul!! Då är det säkert därifrån :D. Jag tror jag var där typ 2001-2004 eller något i den stilen :D... När var du där?

Ja okej! Kommer tyvärr inte ihåg vilket år tyvärr, men har varit där på ett läger iaf ;)

KL

Undervattensbild :D

396071_3587621484895_1256349435_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 104
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 709
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 498
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar