Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

Hellre den än "tjena pudding, står du här och dallrar" ;)

Revlon nr 500, eller om det var 600...barnen har ockuperat badrummet. Återkommer med säkert sva :p

dsc_0019_184324492.jpg

Denna :D

Ger en ganska klar mörkare röd färg. Love it!!

Har nu bestämt mig för att färga "tofsen" på huvudet lila och blev eld och lågor när jag såg att det finns en lila färgbomb:banana:

*rycker tag i min egen knapp*

Bild på mig något rund under fötterna på kompisens 30-års fest för några veckor sen. Försöker mig på ett stone fejs och vägrar inse att jag snart är där oxå ;) :p

308057_10151083034328789_1841847854_n.jpg

Hahah good point! ;)

Åh, det är ju den som står och lurar i mitt badrumsskåp! Har inte våga mig på att ha i den sen jag gick från rosahårig till rödhårig, men kanske kan vara något ändå då :D

Jag har alltid funderat över hur du ser ut, främst för att jag alltid trott du vart en kille :o men det ser jag ju att du inte var :D snygg!

Kör!! Funkar helt perfekt till rött hår. Och om du inte är nöjd så är det ju bara en toning och tvättas ur rätt snart ;)

Jag blir lika förvånad varje gång jag ser dig, du ser inte som du gör i mitt huvud :p
Byt profilbild! :D

Här är jag och Billy, redan full fart på fredagsmyset :D

morningbill_506e8a51ddf2b329f7001123.jpg

Men tack! Så är dock inte fallet, klänningen som gör jobbet! Sitter åt precis där man vill att den ska sitta åt och döljer ev. valkar bra :angel: hittade jag på new yorker för 170 kr. Ett fynd om du frågar mig, nog den första klänningen jag kommer använda mer än en gång :o

Jag hade önskat att jag passade i sådan frisyr du har! Min syrra har liknande och det verkar sååååååå bekvämt. Istället för att det ska ta 1-2 timmar att fixa håret varje gång man ska vara lite extra fin. SUCK.

Du passade iaf sjukt bra i det! LYX

Capture_20121002_2.gif

(Världens mest seriösa gif)

tumblr_mbb6n54mQM1r3e3vjo1_400.jpg

tumblr_mbb8r16qmH1r3e3vjo1_500.jpg

Typ sådär ser mitt hår ut nu (fast det syns super dåligt) har alltså satt i några syntet dreads :D Har både mörkbruna och blonda, samt några som är blandade. Men bara dem blonda syns på dessa bilder :C

Dock plockat ut dem just idag för att jag sitter med färg i håret, klarade inte av den hemska utväxten längre :D

Senast ändrad:

Tack :D Får väl hör att jag borde vart kille minst nån gång i månaden iaf, så du är inte ensam ;)

NotlikeI - Tack! Och ja den är sjukt bekväm (särskilt på sommaren haha), kräver lite underhåll med trimmern bara, men det är det värt!

Och, du är sjukt snygg, jag har sett fler bilder på dig än bara i den klänningen så försök inte ;)

Haha, ja just ja, det minns jag att du sa innan^^ Men nu så! Nu lyckades jag byta avatar, heja mig^^

LindgrenV: Tack!

//r

Du är så fin! :love:

Här är jag i en mindre stylad variant :p och min fyrbente vän

640f17b80fbf11e29f3f22000a1c0779_7.jpg

Fastnade på bild riktigt uppklädd och ren för en gångs skull, utan ridkläder och lera i håret :D

425954_10151043043666814_734729418_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 110
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 710
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 498
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar