Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

WOW! Snygging:love:

kl*
tumblr_mbhesvQzPp1r3e3vjo1_1280.jpg

Blev lite för ivrig med att skruva upp kontrasten på ögonen:angel: Sen har min kamera värsta blixten som gör en sådär slät och fin i ansiktet. Det gillar vi! :D
tumblr_mbhezoKSYq1r3e3vjo1_1280.jpg

tumblr_mbhexrph2o1r3e3vjo1_1280.jpg

Lutar mig lite över kameran så ser lite gulligt mullig ut i ansiktet, men tyckte om mina ögon på denna :)

*kl

Tre partypinglor, jag i mitten!
IMG_4098.jpg

Några London-pics från förra veckan
IMG_3949.jpg

IMG_3811.jpg

IMG_3792.jpg

Gissa hur lycklig jag blev när jag upptäckte att hela Hyde Park kryllade av sånahär sötingar:love:
IMG_4048.jpg

IMG_3997.jpg

KL

Eftersom alla är så snygga måste jag gå emot strömmen och bjuda på en väldigt icke-snygg bild! Pricken över i är väl att jag har kanindräkten på mig på bilden också, haha! (Syns inte så mycket av den dock)

picture0014_5072f70e9606ee10f5fe9154.jpg

Jag till höger, egentligen är jag längst i vårt sällskap men av någon anledning blev jag kort här :D
f1106f9e115f11e2880f22000a1e8aaf_7.jpg

Men du är fiiiiiiin ändå Lingonet! :D
Med dina lockar och allt.

PS. Vet du vad mössan på nedre bilden kallas i folkmun?

(Björnfitta).

Haha tack :D

Jodå, jag vet, men eftersom vi är "djurare" (dvs läser djurinriktningen) och därför kallas hamsterklappare av övriga elever, bestämde vi att döpa just dessa mössor till (Hamsterfitta):angel:

tumblr_mboeikE3qT1r3e3vjo1_500.jpg

Har inte klippt lugg på riktigt. Bara extension som jag klippte kort och satt i lite fint sådär som en lugg :D Men njaaaa. Tror jag håller mig till mittbena ett tag till ;)

Dock riktigt sugen på att blondera skiten ur mitt hår (även här extensions som jag lekt lite med) Alltid önskat mig blont hår! Ni som har det naturligt förstår inte hur grön av avund jag är:o
tumblr_mboe0qgFBx1r3e3vjo1_500.jpg

Jasså, är jag det hehe :p

... Slänger in en till egobild dåårååå ;)

sandris_zpsc161b817.jpg

Guud va snygga alla är förresten! Galet fina allihopa! :)

Vad fin du är! Väldigt söt!

Och NotlikeI, finns det någon stil du inte passar i? Alltid klockren och så fint ball! Fusk! ;)

KL

En på mig från innan idag. Skulle egentligen bara gå på promenad, men råkade fastna på bild också.. :p

liten_zps5cad6c7b.jpg

vilket häftigt ställe att bo på!!!

min kära kompis på bild två gillar att dokumentera!!! här känns skolan ok

jag1.jpg

här inser jag hur mycket kärl bara thorax innehåller (inför dissektion)

jag1_2.jpg

Jag kan inte tänka mig att jag skulle passa i riktigt kort hår :D sååååå där har vi något.

Du vill inte byta hår? :angel: vill också ha fint blont hår :(
Jätte fin bild btw!

Haha, jag bor inte just där. Men jo, det hade varit coolt. ;)

NotlikeI, ta det! Det är ditt! Ostyrigt och bråkigt, ligger aldrig som man vill. :devil:
Och tack. :)

Jag kan inte tänka mig att jag skulle passa i riktigt kort hår :D sååååå där har vi något.

Du vill inte byta hår? :angel: vill också ha fint blont hår :(
Jätte fin bild btw!

Kort hår tror jag inte skulle vara nått problem, men jag gick inte riktigt igång på det blonda ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 119
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 710
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 498
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar