Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just att det är en godförklaring hon reagerar på gör att det ändå känns som om hon är god. Varför annars reagera så starkt på en "godförklaring"???s. Snurrfian röstar på Cirkus eftersom jag tycker att hennes reaktion på godklaringen från Habinas sida är rätt märklig
Det vet jag inte om jag håller med om. Visst hon var först, men hon hade fel.Mirtai röstar på cirkus
För jag tror hon kan vara ond och påpekade igår att det visst kunde finnas info om P. Det är ju sant men ändå, jag upplevde det som att hon ville få fram att hon visste att det var så
Nu läste jag ju allt efter DL och var inte med IRL, men jag tyckte inte att de var så jättestarka?
Du la ju själv en av de sena rösterna på Paddi...
Fast om hon är ulv så blir det ännu vettigare att "reagera" och då bli ännu mer godförklarad, som god så skulle jag nog mer avvakta och se var jag har den som godförklarar mig. Nu har det nog aldrig inträffat i mitt fall, förutom med @Ferrari i den här leken och då nojjade jag ur istället.Just att det är en godförklaring hon reagerar på gör att det ändå känns som om hon är god. Varför annars reagera så starkt på en "godförklaring"???
Det vet jag inte om jag håller med om. Visst hon var först, men hon hade fel.
Jag tycker nog att hon med sitt teoriande idag har visat att hon ändrat sig. Och jag tycker att det är bra om vi har kvar henne.
Jag är inte helt säker på Habinas ondhet, men cirkus känns godare av de två.
Är du sjuk?Gah! hinner ju inte med röstlistan
Det gjorde jag. Se mitt inlägg ovan om varför jag gjorde det.
Jag har säkert helfel, det brukar jag ha men ändå, jag kan inte släppa känslan att Habina är för snurrig och enträgen för att vara ond
Nä, men för en gångs skull försöker jag vara aktiv med teorier kring DLÄr du sjuk?
DL - 21:00
18:10cirkus röstar på habina
19:52 Habina röstar på blacksmithfarm
20:40 Blacksmithfarm röstar på Habina
20:53 Ferrari röstar på Blacksmithfarm
20:55 Snurrfian röstar på Cirkus
20:56 Sasse röstar på Habina
20:57 Mirtai röstar på cirkus
20:58 FiaM röstar på Snurrfian
20:59 Lobelia röstar på Blacksmithfarm
Habina: 3
blacksmithfarm: 3
Cirkus: 2
Snurrfian: 1
Det är lite min känsla också, men det gör ju inte Cirkus ond direkt.
Vill förtydliga att jag inte hunnit läsa ikapp leken när jag skrev ovan. Men jag ser att Habina började teoria både om cirkus och BSF efter sida 20/21. Så det var ingen tvärvändning från hennes sida som jag uppfattade det som först. Nåja, fortsätter läsa ikapp.Fast va? Jag hänger nog inte riktigt med hur du tänker. Du har ju skrivit en massa gånger nu att du tror att cirkus är god några anledningar, och nu tror du att hon är ond fe? Enbart för att cirkus "slätade över" BSF röst?
Habina godförklarade Paddi ganska omgående, för att de tänkte på ungefär samma sätt. Fastnar i någon diskussion om cirkus förstadagsteori om att röstningen mot Q var planerad. Inte allt för långt efteråt tycker hon att cirkus just pga den teorin är åt det goda hållet. Ett resonemang jag har svårt att köpa. Trots att hon har skrivit mycket så känns det mest som att det är samma saker som upprepas.