Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
21:00När är DL, kan inte hitta det?
Fast det är väl ett märkligt resonemang? Hon kan väl visst sitta i lyan och helt enkelt hittat på en teori om det?
Jag vill bara be att få notera att i detta läget så hade Q inte någon röst alls! Däremot så röstade Paddi på Q lite senare. Detta är något jag tycker är skumt!
Min röst på Sasse känns nu som helt obsolete - det var ingen signal alls
För övrigt så har jag råkat få en dejt med Zinfandel igen - jag blev så himla tagen av min egen avatar att det blev som lite svårt att leka. Plus att söta sambon kom hem och vi åt middag, med Z
Jag misstänkte nästan att det var så men tror att jag reagerade på hur du uttryckte dig. Har inte tid att gå tillbaka och kolla just nu.
Fast va? Poängen i mitt inlägg var inte Paddington utan just att jag missade Lobelias röst - vetskapen om att Paddi skulle rösta på Q har du hittat på. Jag konstaterade däremot att så skedde. Inte att det fanns någon vetskap runt detta. För övrigt så kan vi ju konstatera att Paddis röst på Q i allafall inte var någon räddning av dig eftersom paddington var god.
Alltså, så knepig tycker inte jag att cirkus är. Visst, hon hade fel som hakade på mig igår - men jag kan förstå att det såg ut som om jag visste något.
Om jag inte minns helt fel så kom tankarna om dig efter dagDL igår - då goda lyan skickat ut sin info - så jag undrar om kanske cirkus vet något om dig?
Määä. Jag tror inte jag kommer komma på något vettigare än att rösta på habina. Jag var skeptisk till henne redan igår och dagens resonemang av henne har inte alls fört henne upp på pluskontot.
cirkus röstar på habina - då jag tycker hon är skum när hon lag mig åt goda sidan på grunder som var alldeles felaktiga - och att hon trots att jag (och flera andra) bett henne förklara vilket inlägg jag har satt henne och Paddi i lyan ihop inte har lyckats. Däremot så har hon snurrat in sig i snack om att jag plötsligt är ond fe. Nä, här luktar det inte hundschampo av kvalitet - sorry toypudeln, men jag tror du spelar i fel lag.
Tja.Fast om cirkus visste någonting om mig så måste det i sådana fall vara att hon är på fel sida, eftersom hon ifrågasätter mig en massa för att jag tror att hon är god. Vet hon något om min roll baserat på spioninfo, så skulle hon inte jaga efter mig om hon var god. Alltså måste hon då vara ond.
Tja.
Jag ser inte varför hon skulle protestera så mycket mot att du sätter henne som god (på felaktiga antaganden om vad cirkus menar - ?) än att hon faktiskt kan veta ngt.
Jag menar, se vad som hände igår - skulle cirkus gå ut så hårt mot dig idag om hon inte trodde du var ond? Med tanke på att alla följde mig igår mot en god Paddi (fast det inte var min mening) så tror jag hon skulle tänkt en och två gånger innan hon agerade som hon gjort idag...
Men cirkus skrev ju aldrig något om att du skulle ha vetat att paddi skulle rösta på q efter dig??Vadå inte lyckats?! Jag har förklarat, förklarat och förklarat. Jag tycker att du är väldigt skum nu, som fortsätter att jaga efter mig fast jag varit tydlig med exakt hur jag tänkt. Det är inget jag snurrat in mig i, det är ren logik.
Kan du förklara för mig hur du annars skulle tyckt det varit skumt att jag "visste" att paddington skulle rösta på Q? Enda förklaringen i det skedet skulle ju vara att du trodde att vi satt i lyan ihop och att vi diskuterat det. Nu stämde inte den teorin eftersom 1) lobelia röstade före mig på Q 2) paddington var god.
Men cirkus skrev ju aldrig något om att du skulle ha vetat att paddi skulle rösta på q efter dig??
Hon citerade det strax innan sin röst och förklarade det - hur tänker du kring det?
Jo men Cirkus påstod aldrig att du vistse att Paddis skulle rösta på Q, hon verkade mest ställd över den försvunna rösten.Här är inlägget @Lobelia Logiskt finns det inget annat sätt för mig att veta att paddington skall rösta på Q än att jag och paddington är i lyan tillsammans. I och med att det är dl1 detta hände.
Det är möjligt. Men jag tror mer på cirkus som god än dig. För det känns som det är du som förvränger vad cirkus skrev.Fast om hon är ond fe kanske hon vet någonting om min roll och inser att det kan vara bra att bli av med mig? Ser man till onda sidan så gör det ju ingenting om hon sedan blir lynchad, ulvarna kan ju vinna ändå? Dvs att hon är beredd att offra sig själv för att först bli av med mig pga min roll.
Jag uppfattar det mest som du övertolkar det.Nä, men hon skrev att det var skumt. På vilket annat vis skulle det vara skumt förutom att vi satt i lyan ihop och kom överens om att rösta på Q?
Habina Har i mina ögon spelat konstigt, hon hakar upp en godförklaring på tveksamma indicier och frågan är om hon har information eller bara gissar. Och om hon har information är hon då god eller ond. Det finns möjligheter till både och.