Vilken härlig monolog jag haft medan jag läst ikapp mig...
Cirkus tycker jag beter sig märkligt. Först ser hon ett "bevis" från Paddington om att hon är ond fe och försöker svartmåla cirkus (vilket ingen annan än cirkus har upptäckt), sedan lägger hon fram att blacksmithfarm måste veta något för att rösta på Paddington. Nu försöker hon få mig att verka ond, genom att påstå att jag godförklarat henne (vilket jag inte har) och "vetat" att Paddington hade en god roll (vilket jag var TYDLIG med att jag inte visste, utöver borgmästarrollen). Så just nu lutar jag mer åt att cirkus är ond fe som försöker så misstankar överallt.
Blacksmithfarm gjorde egentligen inget superkonstigt igår, men tillräckligt för att få min röst (och ferraris och Paddingtons) på sig och resten av gänget att lydigt följa henne. Dock har det ju hänt förut när blacksmithfarm tvingats rösta tidigt och folk trott hon haft info... Fasiken, vet inte alls var jag har henne.
Ferrari vill jag ha lite (OBS
@cirkus detta är inte en godförklaring) åt godare hållet eftersom hon var lika förvånad som jag över hur alla kastade sig över stackars Paddington.
Lobelia fastnar i språkliga funderingar med Ferrari, men det är ändå inget som gör att hon känns ond. Därför fortsätter jag ha henne neutral, men hon är som vanligt svår att få grepp om. Kan hon vara ond fe kanske? Om nu inte cirkus är det...
Det var mina tankar just nu, nu måste jag vila.