Hundhimlen (goda lyan): Döda goda spelare får varje morgon full spioninfo. Till DagDL får de skicka en spionrad till valfri deltagare. De får inte skicka till samma person fler än två gånger och inte två dagar i rad.
Jag var mest övertygad om att Paddington var ulv eftersom hon inte ens reflekterade över att det fanns info ute, och när det inte var någon annan som protesterade när jag och Cirkus skrev att det BSF skriver tyder på att hon har fått information så var jag övertygad om att det faktiskt var så. Jag tycker att den som hade fått information från hundhimlen borde ha protesterat annars...
Dag DL1 - ingen finns i hundhimlen
Natt DL1 - hundhimeln får full spioninfo.
Dag DL2 - @Paddington lynchas, spioninfo rad delas ut från hundhimlen.
Det fanns ingen som kunde protestera för de fått spioninfo från hundhimlen åtminstone. Med tanke på att jag kom på "rollen" och ventilerade den med Paddis så vet jag att hon var fullt insatt i den och mekaniken.
Jag hängde tyvärr också på Cirkus och andra som trodde på BSF, det är lätt att vara efterklok men jag ser faktiskt endast att Paddis önkskade titta närmre på cirkus och inte ett ord om att hon trodde cirkus var ond eller för den delen god. Jag reagerade ju själv på Cirkus inlägg, samma som Paddis gjorde, men släppte det halvt då Cirkus förklarade sig och lät det bero. Jag kunde inte få det till varken ulvigt eller gott beteende. Cirkus verkar ärligt ha trott på att Paddis var ond och utpekad som ond.