Du får hänga med mig istället
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får hänga med mig istället
Kärlekspar är möjligt också det glömde jag och bikt.Kär
Kärleksåar kan vi kanske ha ett också...
Du har säkert bättre koll än jag! För trött för att gå tillbaka och kolla..Var det inte cirkus som var först?
Jag tänkte faktiskt inte så långt när jag skulle rösta. Blev stressad för att jag inte hittade något annat som jag tyckte var tillräckligt misstänkt för en röst.Varför inte då rösta på de som dom röstat fram Paddi till BM och se om teorin håller, istället för att riskera att rösta ut en som vi vet har en viktig roll?
Fast hur vet du att det är en GOD specialroll?
Jag tror att om blacksmithfarm inte hade haft ganska mycket på fötterna för att lägga sin röst på den som är borgmästare hade hon inte gjort det.
Om jag tänker rätt nu med dl tider så anar jag att Bsf har på fötterna och när Paddington inte ens vill tänka att det kan finnas information så misstänker jag att jag lyckades göra precis det jag har rädd för att göra igår och röstade från en ulv till borgmästare. Därför snurrfian röstar på Paddington eftersom jag tror att hon är ulv och att Bsf har fått information.
Ferrari röstar på Blacksmithfarm
För jag är rätt övertygad om att hon är luden och försöker få väck en god specialroll. Hon baserar allt på att lyan skulle gått ihop och nominerat fram Paddi som BM utan någon egentlig grund. Igår tyckte hon att Snurrfian och Mirtai var de som var mest misstänkta utifrån det scenariot, varför inte rösta på dem? Nej, jag tycker det känns ludet.
Tja, som sagt. Ferrari och Habina har för tillfället + i kanten för att de inte röstade på Paddington. Sedan är de fel ute med att rösta på mig.Nomineringar
13:17 Blacksmithfarm nominerar cirkus
14.16 quarter4ever nominerar blacksmithfarm
16:10 Ferrari nominerar Snurrfian
18:39 Sasse nominerar bollen__
19:08 FiaM nominerar Habina
19:18 cirkus nominerar Ferrari
19:44 Mirtai nominerar Paddington
20:07 Habina nominerar Paddington
20:12 Lobelia nominerar Habina
20:34 Snurrfian nominerar Paddington
20:48 Paddington nominerar Blacksmithfarm
Paddington blir BM
DL 1 21.00
13:17 Blacksmithfarm röstar på bollen__
14.16 quarter4ever röstar på paddington
19:47 Mirtai röstar på Ferrari
19:55 cirkus röstar på Sasse
19:56 Sasse röstar på Habina
20:12 Lobelia röstar på Quarter4ever
20:29 Ferrari röstar på Mirtai
20:34 Snurrfian röstar på Habina
20:40 Habina röstar på Quarter4ever
20:49 FiaM röstar på Snurrfian
20:59 Paddington röstar på Quarter4ever
21:00 Quarter4ever ändrar till habina
Bollen_ missar att rösta
quarter4ever, bybo
DL 2 18:00
13:42 Blacksmithfarm röstar på Paddington
14:35 Habina röstar på blacksmithfarm
16:51 Paddington röstar på Cirkus
17:25 snurrfian röstar på Paddington
17:33 bollen__ röstar på Paddington
17:34 cirkus röstar på Paddington
17:38 Ferrari röstar på Blacksmithfarm
17:46 FiaM röstar på Paddington
17:47 Mirtai röstar på Paddington
17:51 Lobelia röstar på Paddington.
17:53 Paddington ändrar röst till bsf
Sasse missar att rösta
Paddington, bybo/borgmästare
Det här skrev @Paddington om dig direkt efrer natt DL:Jag trodde att bsf hade på fötterna att paddi var ond. Det baserade jag på samma saker som bsf antagligen gjorde - nämligen Paddi pekade på mig som ond direkt efter NattDL.
Däremot är jag lite inne på att kika närmare på Cirkus nu, hon ville ju gärna se ett samband mellan Sasse och Q4 - nu vet vi att det inte fanns ngt samband och det skriver Cirkus efter lynchen också. Men att så tidigt se samband mellan två personer gör att jag funderar på att om hon inte försöker rikta blickarna lite bort från något annat? Nu vet jag att hon träffade herr Zinfandel igår men jag funderar även över lite att hon tycker det är "skumt", "skummare", "skummast" med rösterna på Q - jag trodde vi hade lagt ner Lex Q, det är iaf vad Cirkus skrev till mig i en tidigare lek
Vad för info skulle någon fått?
Sia och spioninfo som ringbärare är de enda jag kan komma på. Ringbäraren kan ha använt sitt beskydd också. Det blev inget käk i natt.