Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ziemona skrev:Ja, det är det säkerligen. Men araber överlag används väl inte till mycket annat än distans? Har personligen inte sett så många inom varken hoppning eller dressyr. Men det beror ju såklart på vad man vill ha den till.
Ziemona skrev:jag hade inte köpt en häst som hade arab i sig, med det beror ju som sagt på vad man ska ha den till.Som distanshäst är det säkert jättebra.
shady skrev:Min tanke med 50% arab blod var fälttävlan
GiG skrev:Oldenburgerförbundet uppmanade i fjol sina uppfödare att blanda in arabblod för att få lättare och vackrare hästar, de tycker att allt för många blir allt för fula. Har själv en kompis i Tyskland som betäckt ett av sina allra finaste oldenburgerston med en arabisk fullblodshingst och hon är mycket positiv till försöket. Det ska bli spännande att se resultatet!
Görel skrev:Själv skulle jag väldigt gärna vilja att det fanns en vettig angloarab i halvblodsaveln!
Görel skrev:Själv skulle jag väldigt gärna vilja att det fanns en vettig angloarab i halvblodsaveln!