Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

Jag får bjuda dig på kyckling i ugn en annan dag helt enkelt :D

och lite kl
Nu har jag svurit över nya webshopen så tungan snart är svart - men SNART är den klar. Fy sjutton vad skönt det känns, ännu ett problem som (åtminstone tillfälligt) lyfts från mina axlar
 
Sv: Beach 2014

Åh jag vill också följa med er och gymma! Det låter så härligt. :) Riktigt avis!

Just nu är jag asmätt och känner mig tjockast i världen. Tror jag måste vara rätt svullen, de senaste dagarna har varit galna på tjockisfronten. :o Alltså inte i matväg utan i hur jag ser ut. Buhuu för hur jag ser ut egentligen!

Som sagt jättemätt nu, åt för sent också så jag är helt däst. Var skakis innan jag fick i mig maten. :o Men jag VILL göra styrkeövningar innan natten, så om en timma eller så kanske det går an.
 
Sv: Beach 2014

*kl*

Dagen bjöd på ett kort men snabbt cykelpass; andra halvan gick på 29 km/h.

Imorgon och torsdag satsar jag på att få ihop totalt tre pass för att kunna vila fredag och sedan köra hårt som fan i helgen. :D
 
Sv: Beach 2014

Bra jobbat! :)

Längtar tills i helgen då får jag också cykla! :D

Knapp
Idag blev det Björgenintervaller, 4*4 min med 3 min vila. 10 min uppjogg och 12 min nedjogg, totalt 8 km och sen en 2 km promenad hem. Kändes att förra veckans förkylning hänger med än, lite högre puls och lite mindre löpkänsla.
 
Sv: Beach 2014

Grattis till lägenheten :D

*knapp*
Lite lätt snurrig och trött i skallen efter introduktionen. Och imorgon ska jag jobba själv. Läskigt! Men det går nog bra. Kul att komma till ett ställe där dom är lite piggare :)

Jag tog mig till gymmet och körde ett pass + 30dagarsutmaningen. Nu sitter jag med lite proteinshake och ska in i duschen snart och sen väntar nog sängen snart. Somnar nog ovaggad ikväll med. Två tidiga mornar till. Sen ledig i tre dagar och nästa vecka väntas kvällsvecka.
 
Sv: Beach 2014

Det är så himla dumt att man inte kan göra det och plocka fram den när soffan är som allra skönast och löpningen lockar som allra minst ;)

Precis!!

Du sprang alltså innan kl sju på morgonen! Helt otroligt duktigt! Långt och snabbt sprang du med!:)

Ja :D eller jag gick ut utanför dörren innan klockan sju på morgonen iaf!. Försöker göra mig till en morgonlöpare inför mörka och kalla vintern när jag kommer vara hemma så himla sent efter skolan, så om jag känner mig själv rätt så får jag se till att ta mig ut vid 6-6.30 tiden innan jag åker till skolan om det ska bli av. Men som sagt, har funkat förvånansvärt bra om jag bestämt mig kvällen innan! Men blir nog typ 100 gånger värre när det börjar vara mörkt på morgonen! :crazy:

Idag har det blivit ca 30 km transportcykling (23+ 7 med kort stopp i stallet)!

cili: Grattis till lägenheten!
 
Sv: Beach 2014

KL

Känner att jag inte alls hänger med i trådtempot... Vad duktiga alla är hursomhelst, och grattis till lägenheten cili!

Var på gymmet igår med zassoo, väldigt trevligt! Körde armar och det känns nu kan jag ju säga :p Men skönt med träningsvärk! Var ett par veckor sedan. Pallrade mig iväg till gymmet 8 imorse också och körde mage/rygg. Så skönt att börja dagen så och komma igång lite. Annars kan jag liksom ligga kvar i sängen alldeles för länge eftersom mina enda föreläsningar börjar runt sexsnåret på kvällen...

Tänkte springa imorgon men blir ju lite sugen på att haka på er, zassoo och Ninnurur! :D
 
Sv: Beach 2014

Stort tack till alla :)
Ni är varmt välkomna på bukebeachsammankomst om vi någon gång skulle få för oss att anordna en sådan i en etta i en håla utanför Uppsala :D
 
Sv: Beach 2014

*KL*

Köpte idag nytt träningskort hos F&S. Har nästan inte hunnit träna någonting på gym/pass under hela sommaren utan har då satsat på långpromenader/powerwalks istället. Känns bra att komma igång igen och äntligen vara på ett ställe som har vettiga pass och speciellt, bra tider för passen! Avskyr verkligen att gymma, blir uttråkad på än gång :o
 
Sv: Beach 2014

Låter som en utmärkt idé! Tyvärr är jag ju inte på det hållet så ofta, men ska jag däråt lovar jag att påminna dig om detta! ;) :D
 
Sv: Beach 2014

Jag har blivit bjuden på middag ikväll, sjukt god korvstroganoff med äpple och morötter :d Däremot bjöds det på efterrätt också, mutter mutter... :p

Imorgon blir det också bara promenader, så är planen sen att gymma torsdag och fredag.
 
Sv: Beach 2014

Eller så lånar vi kvarterslokalen här hos oss? Svårt med sovplatser iofs. Hmmm, får klura på det där! :D

Antenn - kom du! :) The more the merrier! Hoppas på lite färre personer där än vad det var idag bara.

*kl*
Jag har fått hem två par nya träningstights från ellos! :) Ett par hellånga och ett par 3/4, båda i lila. Tyvärr har jag ingen helkroppsspegel så jag kan inte föreviga dem på åt er, det får bli produktbilder!
58-0688.jpg

58-0685.jpg

De var nästan lite stora i midjan men jag orkar inte byta, de duger! Blir det för illa får jag ta in dem helt enkelt :)

Imorgon väntar första gruppträningen på Xtra. Jag har ingen aning om vilken intensitet det blir, men jag hoppas på bra iaf. Ska till stallet och rida ett dressyrpass på morgonen tänkte jag så då gör det ju inget om det inte blir så "tufft" på kvällen. Jag tror nämligen att jag är den mest vältränade i hela gruppen (vilket säger mkt om hur kassa resten är...) så det kommer troligen bli för enkelt för mig.
 
Sv: Beach 2014

Grattis till lägenheten! Har inte heller vägarna förbi Uppsala direkt men inflyttningsfest är ju alltid kul :D

KL

I did it! Hemmaträning :D Mitt högerknä är dock lite fucked up - vilken överraskning! Stod på ett ben igår och knäade samtidigt som jag försökte peta på en sak i vattnet med andra benet. Fick samma smärta som i somras när slemsäcken blev inflammerad... :cautious: Kändes idag när jag gjorde den där övningen där man ligger på rygg med böjda knän, fötterna i golvet och lyfter höfterna mot taket. Jag menar, det kan ju knappt göra ont i knäna i den övningen. Men det gjorde det. :meh: Något trött på detta, ja!

Gjorde dock plankan, 2x30 sek, jobbigast av alla övningar!

Sen åt jag en hel mango.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 013
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 459
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp